Welcome / About me !

About me 

Hej !
Mam na imię Marta mam 13 lat. (15 sierpnia)
Moje zainteresowania to sport, szczególnie siatkówka. 
Uwielbiam blogować, fotografować  i czytać ciekawe książki. 
Na tym blogu będę pisać o sobie, swoim życiu oraz modzie.
Przyjaciele uważają, że jestem miła, zabawna. 
Moich czytelników chciałabym zarazić 
pozytywną energią  humorem. 

                                                     

Moją przygodę z blogowaniem rozpoczęłam  na pingerze 
                  1 marca 2014r. (o matko ! Już prawie 2 lata ;)
                         Pod nazwą vasiongirl. Aż w końcu jestem tutaj.

,,Każdego dnia jestem szczęśliwa, bo wiem że robię to co kocham !''


TUTAJ MOŻESZ MNIE ZNALEŹĆ: 

E-mail : imartaczi@gmail.com
Facebook :Klik
Instagram mmxrth 


CORPORATION 
Jestem otwarta na wszytko ;)



Komentarze

  1. Powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com
    facebook.com/Veronica-Lucy-1640180546233277/?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia i wytrwałości w blogowaniu! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pwodzenia ;*
    Może wspólną obserwacja? :)

    reggaekarolinaporady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie powodzenia na blogerze <3
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Życzę powodzenia w blogowaniu :)

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę powodzenia i wytrwałości ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej <3
    Życzę powodzenia w blogowaniu :D
    Na początku może być ciężko, ale się opłaci, uwierz mi :D
    Ja miałam tak, że jak chciałam założyć bloga to w głowie rodziło mi się 1000 pomysłów na treści jakie będę innym przekazywać, a jak założyłam i już coś tam napisałam to z każdym dniem zaczęłam tracić moje pomysły, lecz teraz zyskuję nowe i lepsze, więc głowa do góry i pisz, bo świetnie się Ciebie czyta :D
    Powodzenia jeszcze raz <3
    Wika

    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja?
    http://nierozumiana14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wytrwałości w blogowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w blogowaniu!

    http://poradnikwielmoznej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Write by Martha
Serdecznie zapraszam do komentowania 💘
Oddaję wszystkie komentarze, zaobserwuj jeśli Ci się podoba ➡

Popularne posty

Obserwatorzy