Moja kosmetyczka 馃拫

Kobieta musi mie膰 dwie rzeczy : klas臋 i bajeczny urok.

Hej ! Cze艣膰 ! I czo艂em !
Dzisiaj mam dla Was dosy膰 nudno ciekawy post.
A mianowicie chodzi o do艣膰 typowy temat. (Pewnie si臋 ju偶 domy艣li艂e艣 m贸j czytelniku po tytule )
Ju偶 nie b臋d臋 przed艂u偶a膰. 


Zerknijmy do mojej kosmetyczki 

Kosmetyczka : Rossmann



A wi臋c tak :) 
- antybakteryjny 偶el do r膮k 
-lusterko  (zawsze przydatne)


-tusz do rz臋s Rimmel
- m贸j ulubieniec korektor FlosLek


Teraz co艣 do ust 馃拫
-pomadka Bebe
-b艂yszczyk z Miss Sporty
-mase艂ko Bielenda 



-pilniczek  Beauty Day



To nie koniecznie wk艂adam do kosmetyczki, ale zabieram zawsze i wsz臋dzie.
Niezawodn膮 szczotk臋 Tangle Teezer.


No i teraz, tak na koniec ma艂y ulubieniec kosmetyczny.
Barwa Siarkowa

Zalety : 
-Zwi臋ksza poziom nawil偶enia 
-Zmniejsza przet艂uszczanie si臋 sk贸ry
-Nie zatyka por贸w oraz przyspiesza regeneracj臋 podra偶nionej sk贸ry
-Dok艂adnie oczyszcza pory


Jest idealny na pryszcze ;)

Znajdziesz w ...
Rossmannie       Lub       Na ich stronie

No c贸偶 to ju偶 koniec ...
Mam nadziej臋, 偶e post Ci si臋 spodoba艂. 
By艂o by mi bardzo mi艂o gdyby艣 zostawi艂 opinie pod tym postem ;)
A je艣li chcesz zag艂臋bi膰 si臋 dalej. 


Wchod藕 na 
      Facebook 馃憣       

Ca艂uje Marta馃拫


Komentarze

  1. Mam ten 偶el antybakteryjny :) Ciekawi mnie ten tusz :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Tusz jest bardzo fajny i naprawd臋 si臋 sprawdza ♥

      Usu艅
  2. Fajne masz rzeczy w kosmetyczce :) Tusz jest fajny :)

    Zparaszam do siebie http://kosmetycznaaska.blogspot.com/
    Je艣li Ci si臋 spodoba zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Mia艂am taki tusz i jest fajny :) Obserwuje :)

    OdpowiedzUsu艅
  4. Super ! post uwielbiam tangle tezer ♥♥
    http://swiat-oliwki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  5. te偶 mam szczotke tangle teezer i jest super.
    Fajny pomys艂 na post :**

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  6. Ciekawy pomys艂 na post! :)
    Nie korzysta艂am jeszcze 偶adnego z tych kosmetyk贸w :)
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  7. to ja w swojej mam troch臋 mniej kosmetyk贸w, a opr贸cz nich mam te偶 zawsze plastry i tabletki przeciwb贸lowe, bo nigdy nie wiadomo kiedy mog膮 si臋 przyda. ;) a poza szczotk膮 mam te偶 ma艂y grzebie艅, czasem te偶 si臋 przydaje. ;) no i moja kosmetyczka jest ciut wi臋ksza. ;) ale ta Twoja przezroczysta te偶 ca艂kiem urocza jest. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja nie potrzebuje wi臋kszej, w sumie to nosz臋 tylko do szko艂y i mo偶e czasami na jaki艣 spacer ;)

      Usu艅
  8. Fajny wpis :)
    kalaafi.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  9. uwielbiam przezroczyste kosmetyczki <3 super blog :)
    www.fflare.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  10. Korektor i tusz w twoim wieku?! Troch臋 za m艂oda jeste艣 na make up.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Nie u偶ywam ich bardzo cz臋sto. Korektor u偶ywam tylko to do zatuszowania mojego tr膮dziku ;)

      Usu艅

Prze艣lij komentarz

Write by Martha
Serdecznie zapraszam do komentowania 馃挊
Oddaj臋 wszystkie komentarze, zaobserwuj je艣li Ci si臋 podoba ➡

Popularne posty

Obserwatorzy