Zamówienie z Empika + Recenzja

" Pieniądze szczęścia nie dają.Dopiero zakupy ! "


Dziś chciałabym Wam pokazać co zamówiłam sobie w Empiku.
No to zaczynamy ! ;)

Pierwsza rzecz będzie to najlepsza książka z tego zamówienia !
Jest to książka Warkocze.
Warkocze
Jest to książka jak sam tytuł wskazuje o warkoczach.
Książka jest niesamowita ! 
I mam pomysł na nowe post właśnie związane z nią, ale to wszystko kiedy indziej.




 " Pepa w raju " czyli najkrótsza opowieść o miłości.
Pepa w raju




Abc mojego stylu.
Bardzo znana książka, mająca bardzo dobre opinie.
Mi również podpadła do gustu.
ABC moejgo stylu


No i to chyba na tyle ;)
Każdy kom = motywacja
Każdy kom = za kom 

Komentarze

  1. ABC mojego stylu -Dużo słyszałam o tej książce i chyba ją kupię :)
    Książka o warkoczach też bardzo ciekawa i przydatna :)
    http://roksanablogg.blogspot.com/2016/01/ulubiency-stycznia.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka o warkoczach jest według mnie najlepsza ;)

      Usuń
  2. Książka o warkoczach wydaje się być bardzo ciekawa, chyba muszę się wybrać do empiku

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne książki :)
    Zapraszam do siebie http://kosmetycznaaska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy o tych książkach nie słyszałam, jednak jeśli będę miała okazję, z pewnością sięgnę po "Pepa w raju"! :D

    Pozdrawiam, Magazyn Liter! :)
    magazynliter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko przeczytam, zrobię recenzję :*

      Usuń
  5. Też mam tą książkę i bardzo mi się podoba, ja osobiście ją polecam ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Write by Martha
Serdecznie zapraszam do komentowania 💘
Oddaję wszystkie komentarze, zaobserwuj jeśli Ci się podoba ➡

Popularne posty

Obserwatorzy