FAVOURITE AND BUBLE


FAVOURITE AND BUBLE COSMETICS 
czyli moi ulubieńcy i niewypały kosmetyczne.



       SZAMPON DO WŁOSÓW 
Ziołowy szampon z serii Green Pharmacy.
Pielęgnacja włosów normalnych skłonnych do przetłuszczania. Włosy stają się nawilżone, elastyczne i pełne blasku.
Na moich włosach sprawdza się doskonale.
Cena : 8 zł 






ŻEL POD OCZY 
Likwiduje poranną opuchliznę, co w moim przypadku jest bardzo przydatne.
Działa przeciwobrzękowo i kojąco.
U mnie używany jest non stop ;)
Cena : 6 zł 





FLORIS 
Sól bocheńska ma niezwykły zapach.
Powoduje regenerację naskórka.
Jestem na tak ;)
Cena  : 1 zł 








GLISS KUR 
Ekspresowa odżywka regeneracyjna do włosów.
Ułatwia rozczesywanie, piękny blask.
W moim przypadku, nie spełnił się zupełnie, niestety przez niego miałam pełno łupieżu. 
Także niestety nie polecam.







BEBE
Pielęgnuje usta, sprawia że są zadbane i piękne.
Ta pomadka jest naprawdę godna polecenia!
Ma delikatny różowy połysk. 
Cena : 6 zł







BABY LIPS 
Intensywna pielęgnacja, 12 - godzinne nawilżenie. Niestety jeśli chodzi o nawilżenie nie sprawdza się w 12 godzinach u mnie najdłużej trzyma się ok. 1h. Ma lekko miętowy smak.
Szczerze nie jestem zachwycona tym produktem, ale nie narzekam. 
Cena : 10 zł




Mam nadzieję, że wpis się Wam spodobał ;)
Odwdzięczam się za każdy komentarz, który daje mi niesamowitą motywację.

Marta 

Komentarze

  1. też mam baby lips! jest świetna!:) http://cheery-friendly-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak się sprawdził szampon Schauma ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze o nim zapomniałam, jeśli chodzi o szampon Schauma to niestety ale nie sprawdził się i jak najbardziej mogę go zaliczyć do BUBLI kosmetycznych ;c

      Usuń
  3. Też bardzo lubię niektóre z tych rzeczy :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  4. ja zawsze używam do psikania włosów czegoś z gliss kura, aktualnie mam taki fioletowy, świetny jest i cudnie pachnie :)
    queenxfangle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś go wypróbuje, narazie się zraziłam 😐

      Usuń
  5. zaciekawił mnie ten szampon z Green Pharmacy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja natomiast jestem zakochana w baby lips <3

    Zapraszam do siebie! http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem bardziej na tak niż na nie...ale nie jest to zachwycające.
      Troszeczkę się rozczarowałam :(

      Usuń
  7. Świetny post, kilka kosmetyków testowalam i jestem na tak! ;D
    www.monikakurek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podzielasz moje zdanie 😂😂😂

      Usuń
  8. Świetne produkty! Przydałby mi się ten żel pod oczy!
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe produkty :) zarówno ulubiency jak i buble, juz wiem, na co uważać! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że mogłam pomóc i zarówno polecić ;)

      Usuń
  10. ciekawi mnie szampon z GP.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Write by Martha
Serdecznie zapraszam do komentowania 💘
Oddaję wszystkie komentarze, zaobserwuj jeśli Ci się podoba ➡

Popularne posty

Obserwatorzy