Jestem wściekła na siebie. Jak mogłam to zrobić? Jak mogłam umówić się z 30 letnim mężczyzną, którego w ogóle nie znam. Mało brakowało...! Poznałam  go przez internet, pisałam z nim godzinami, a do tego umówiłam  się! Na szczęście skończyło się dobrze, teraz tylko zostaje się tłumaczyć przed policją i rodzicami.
  

Zaciekawił Cię ten wstęp? Dlatego chcesz czytać dalej. To nie prawda, nie umówiłam się z żadnym mężczyzną. Mam jeszcze trochę rozumu, no i rodziców.
 Zanim wyjdę  pytają mnie :
Marta gdzie idziesz? Z kim się umówiłaś? Na ile? Kiedy wrócisz?
W sumie zawsze się wkurzałam, że zamiast normalnie powiedzieć "cześć mamo" i wyjść, najpierw czekało mnie przesłuchanie. 


Kiedyś gdy przeglądałam najnowsze wiadomości na onecie (nie, to nie jest żadna reklama)
przeczytałam artykuł o porwaniu dziewczyny, mniej więcej w moim wieku, może trochę starsza. 
Było dokładnie tak samo jak opisałam na wstępie, najpierw pisała z nim, później się z nim umówiła. 
Jak się to skończyło? - Porwał ją.
Nie wiem czy ją odnaleźli, ponieważ nie znalazłam dalszego artykułu, jak potoczyły się jej losy, ale przez to coś zrozumiałam. 


W tych czasach (nie wiem czy to prawda, tak wyczytałam) że 42 % procent ludzi korzysta z internetu. Internet jest dobry, zawsze można coś sprawdzić, rozwijać swoje pasje jak np. prowadzenie bloga, można też pisać ze znajomymi. O ile to na pewno są Twoi znajomi. Czasem znajdzie się ktoś miły, z kim być może się zaprzyjaźnisz. Nie wszyscy są źli. Lecz lepiej uważać. 
Wydaje się to takie proste, a co kiedy zakręci Ci w głowie lub Ci zaimponuje to już nie umiesz z tym skończyć! Co jeśli zaproponuje Ci spotkanie? Zgodzisz się, prawda? Wiesz dlaczego? Właśnie dlatego, że Ci się to podoba.


Nie masz pojęcia jakie są tego skutki!
Wiesz jak kończy się takie spotkanie? - Porwaniem, policją, depresją.
Zapoznaj się z tymi, którym ufasz lub przynajmniej raz widziałeś na oczy.
Wtedy będziesz czuć się bezpiecznie  i będziesz wiedzieć, że Ania to na pewno Ania,
 a nie jakiś tam Krzysiek.

Takie są moje przemyślenia, ja tak uważam. A Ty?
Podoba Ci się taki post? - Zostaw opinię w komentarzu, wraz z linkiem do swojego bloga,
na pewno wejdę :)



Komentarze

  1. Ludzie z internetu nie zawsze muszą być tymi, za których się podają.. :/ Można się nieźle rozczarować, a piętnastoletni Tomek może okazać się pięćdziesięcioletnim Stefanem... Nie można ufać innym aż tak bardzo. To tylko sieć. Takie posty są bardzo potrzebne! Obserwuję :)


    http://malinkamojabajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) Niestety to prawda, w skrócie opisałaś mój post !

      Usuń
  2. Takie przypadki się mnożą, przeraża mnie to, bo to oznacza, że w świecie budzi się dzięki internetowi mnoga liczba nowych uśpionych socjopatów. Poznaję nowych ludzi prze neta, to fakt jest też wymiana listowna, więc mój adres mają w swoich rękach, jednak zarówno ja, jak i oni nie nagabujemy się na spotkania. A jeśli już, należy robić to stylem detektywa. Ukrycie, dużo ludzi. Najlepiej grupowe spotkania. Zaufania nie zdobywa się za machnięciem czarodziejskiej różdżki. Bardzo mądry i ciekawy post. Gdyby wszyscy zamiast pierdół zwrócili uwagę na niebezpieczeństwo sieci, może stała by się ona mniej niebezpieczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten wstęp najlepszy. Moi rodzice też się tak pytają, z jednej strony dobrze martwią się o nas, codziennie słyszę o jakiś przypadkach z internetu. Zapraszam http://glessfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Post w sumie ciekawy, a przede wszystkim bardzo prawdziwy i idealnie oddający realia dzisiejszego poznawania znajomych w internecie.

    Generalnie nie jest źle, ale popracuj trochę nad interpunkcją :) Np. kiedy piszesz "nie, to nie jest żadna reklama" powinnaś pamiętać o przecinku po "nie". Bardzo raził mnie też odstęp przez znakiem zapytania, bądź wykrzyknikem.

    Nic więcej szczególnego nie rzuciło mi się w oczy.
    +masz ładny design, bardzo przejrzysty. Lubię takie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo. Oczywiście postaram się poprawić. Dziękuje za rady, zawsze się przydadzą.

      Usuń
  5. post jest świetny jeszcze chyba nikt tego tematu nie poruszył :) Masz racje dużo osób pisze z nieznajomymi i wieżą im na słowo lecz później masa z nich tego żałuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście.... to jest straszne 👌

      Usuń
  6. Ciekawy post zapraszam do mnie
    Klociabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy post zapraszam do mnie
    Klociabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Norma, jak i nastolatka głupia to pójdzie na spotkanie ze starszym nieznajomym :) a potem tragedia i nikt nie przyzna że winę ponosi w połowie ona i jej głupota. Mądrych i rozważnych nie porywają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że bardzo dobrze, że poruszyłaś ten temat. Niestety bardzo dużo osób nieuważnie wpada w takie kłopoty. Super wpis ! ;)

    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Również nie lubilam tego całego przesłuchania przed wyjsciem :/ Ale niedaleko w mojej okolicy dziewczyna uciekła z domu i zostala zabita... Takie zdarzenia dają do myślenia.
    byc-twoim-marzeniem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Prawdą jest to, że trzeba uważać, nie należy do końca ufać wydaje mi się, że kobietom jest gorzej bo co taka dziewczyna zrobi kiedy okaże się że facet jest 10 razy silniejszy i jeszcze ma złe intencje ? No ale z drugiej strony ja swojego męża poznałam właśnie przez internet i ani chwili nie żałuję :) poznałam go w wieku 14 lat on miał wtedy 18 i była to zwykła pisanina przez internet jeszcze na gg ( stare dobre czasy ;) ) i tak sobie pisaliśmy do 2009 roku kiedy to ja miałam 19 lat a od 2014 roku jesteśmy już po ślubie ;) zapraszam przy okazji do mnie na konkurs www.glammadame1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna i urocza historia miłosna :) Serdecznie gratuluje :)

      Usuń
  12. Tak zgadzam się w tych czasach trzeba uważać z kim piszemy.
    Zapraszam do komentowania i obserwowania mnie:
    http://natkq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Rodzice się po prostu o Ciebie martwią. Zobaczysz jak to jest jak będziesz miała swoje dzieci.
    Chcą żebyś była bezpieczna i z odpowiednim towarzystwem.
    Świetny post ! Jak najbardziej na plus !
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru !
    Przy okazji zapraszam na mojego http://liikeeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze trzeba być trochę podejrzliwym i utrzymywać maksymalne środki bezpieczeństwa. ;)

    Pozdrawiam, www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli mamy głowę na karku i odrobinę zdrowego rozsądku to myślę, że nie damy się wpuścić w przysłowiowe maliny i nic złego nam nie grozi. Współczuję ludziom tak naiwnym, którzy nie mają ani odrobiny podejrzliwości wobec osób poznanych w internecie. A co do pytań rodziców przed wyjściem z domu to powiem Ci tyle: ja dziś mam 24 lata i nadal musze odpowiadać na pytanie z kim i gdzie wychodzę oraz o której przewiduję wrócić do domu. Z resztą od czasu kiedy w moim mieście mężczyzna zgwałcił i udusił paskiem od torebki dziewczynę z mojej szkoły to przestałam dziwić się tym pytaniom zupełnie.

    Pozdrawiam,
    enamorada-de-la-vida-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mimo, że mam już 19 lat, to nigdy bym się nie umówiła z osobą poznaną w internecie, jeśli nie miałabym pewności, czy jest tym za kogo się podaje. W dzisiejszych czasach trzeba bardzo uważać i mieć ograniczone zaufanie.
    Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do siebie :)
    http://adellaidee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. W moim mieście była taka sytuacja, dziewczyna ledwo przeżyła ;(

    OdpowiedzUsuń
  18. mega post! trzeba być ostrożnym z kim się umawia bo można się rozczarować niemiło ;/ pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  19. zgadza sie, ostrożności nigdy za wiele

    OdpowiedzUsuń
  20. Wstęp czytałam jednym tchem;D

    Dobrze to zaczęłaś, dobrze też to rozwinęłaś. Niestety od groma jest takich przypadków o jakich piszesz:C

    OdpowiedzUsuń
  21. Internet jest naprawdę niebezpiecznym miejscem, w którym (moim skromnym zdaniem) należy pilnować się baczniej niż przy przejściu przez ulicę :(

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Kilka lat temu poznałam kolegę z internetu - mieliśmy wspólnych znjaomych, mieszkał niedaleko - pomimo braku zaufania do ludzi z neta - zaprzyjaźniliśmy się.. jednak nigdy potem nie powtorzylam już 'internetowych znajomości, nie potrzebiwalam już tego :) Dojrzałam i uznałam ze to faktyczni może być niebiezpieczne :)
    http://milleremilia.blogspot.com/2016/09/top10.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobry blog. Podziwiam, że tak dogłębnie dzielisz się z czytelnikami swoim życiem i przemyśleniami. :)
    Zapraszam także do siebie

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawy post :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Trochę mnie Twój post przeraaził.. ale fakt faktem trzeba bardzo w tych czasach uważać na różnych dziwnych ludzi, którzy kryją się po drugiej stronie ekranu :/

    OdpowiedzUsuń
  26. Zawsze trzeba być bardzo ostrożnym w takich sytuacjach.

    OdpowiedzUsuń
  27. Też mam takie samo zdanie jak ty, w tych czasach nie wiadomo kto jest kim lepiej dmuchać na zimne <3

    OdpowiedzUsuń
  28. ja wiele razy umawiałam się z chłopami przez neta:) i nie widziałam w tym nic niebezpiecznego, nie każda osoba tak poznana to świr;) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Twój blog z każdym kolejnym postem jest coraz lepszy <3
    czekam na więcej!

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Trudno teraz życ bez internetu, jednak trzeba mieć głowę na karku :) Sama mając naście lat byłam wypytywana przed wyjściem.. teraz będąc na studiach w innym miescie.. też się to zdarza :) Trzeba docenic to ze sie ma troskliwych rodzicoów :)

    OdpowiedzUsuń
  31. W dzisiejszych czasach ludzie coraz częściej korzystają z portali randkowych (?) i umawiają się na spotkania zbyt pochopnie - nie upewniając się właśnie, czy "Ania to na pewno Ania, a nie jakiś tam Krzysiek"... No ale uczymy się na błędach - ważne, aby taki błąd nie skończył się jakąś tragedią.
    Świetny post, bardzo miło się czytało ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Write by Martha
Serdecznie zapraszam do komentowania 💘
Oddaję wszystkie komentarze, zaobserwuj jeśli Ci się podoba ➡

Popularne posty

Obserwatorzy