Every photo has a story


Każde zdjęcie ma swoją historię.
Jak wiecie niedawno założyłam instagrama, którego mogliście zauważyć prawym rogu ➡
W tym poście chciałabym Wam przedstawić 6 historii zdjęć, które udostępniłam. 
Zapraszam do czytania !


Nie ma dużo do opowiadania, gdy miałam dużego doła . Postanowiłam że przedstawię  to na zdjęciu stąd szaro białe zdjęcie. 


To książka, którą bardzo, ale to bardzo chciałam przeczytać.
I wreszcie  dostałam ją w swoje ręce. Książka jest niesamowita, lecz bardzo różniąca się od filmu. 
Więc nie polecam oglądać filmu, a później czytać. 
Czekajcie na recenzję !


Nie można tu dużo mówić. Postanowiłam "pochwalić się" swoją kolekcją perfum z 
Calvin Klein oraz Davidoff.


Moja najlepsza przyjaciółka zaproponowała, abyśmy poszły na sushi.
Wtedy jadłam je po raz pierwszy i muszę przyznać że jest naprawdę dobre, lecz jedzenie pałeczkami dla mnie to nadal sztuka. 


Moje ulubione zdjęcie. Byłam wtedy na zawodach kajakarskich mojej przyjaciółki  i miałyśmy chwilę wolnego, stwierdziłyśmy, że zrobimy sobie "ninja" zdjęcie. 


  
Niedawno (wczoraj) byłam na sesji. Efekty zobaczycie w przyszłym poście !
Na którego serdecznie zapraszam :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------

I to tyle :)
Serdecznie zapraszam na mojego instagrama /mmxrth/






Komentarze

  1. Również chciałabym przeczytać Love, Rosie. A sushi nigdy nie jadłam. Pozdrawiam :)

    http://pisanelukrem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniała książka, za niedługo, gdy przeczytam na pewno zajdziesz recenzję 💛

      Usuń
  2. Moje zdjęcia na IG maja też takie krótkie historię. Cieszę się, że powstała taka aplikacja,podobna do albumu👌

    Zapraszam👉http://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze nie chciałam zakładać instagrama, ale teraz naprawdę nie żałuję 😃

      Usuń
  3. Ja nie lubię sushi... Ma dizwny posmak :/ Aczkolwiek tą książke napewno przeczytam, bo zapowida się ciekawie. A instagrama używam prawie cosziennie i lubię tą aplikację.


    http://sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również lubię tą aplikację. Sushi uważam za dobre, ale chyba nie będę więcej próbowała 👌

      Usuń
  4. Świetne zdjęcia i oryginalny post.Super ��

    OdpowiedzUsuń
  5. Blog ładny, ale popracuj nad jakością Zdjęć
    Pozdrawiam
    Lifedreamsandfashions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są zdjęcia z instagrama. To prawda nie są najlepszej jakości, aczkolwiek gwarantuje, że zdjęcia specjalnie na bloga są dobrej jakości 👌

      Usuń
  6. Hah, ciekawy pomysł na wpis :) Chcę przeczytać tą książkę... Poczekam na twoją recenzję! :D Popracuj nad jakoscią zdjęć. :)

    http://malinkamojabajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak wspomniałam wcześniej gwarantuje, że zdjęcia na bloga są dobrej jakości. A te są niestety wzięte z instagram gdzie nie najlepiej wyszły :)
      Obiecuje, że w przyszłości będę uważać

      Usuń
  7. Zazdroszczę zapachów z CK bo są nieziemskie !
    Oryginalny post, nie spotkałem się jeszcze z czymś takim.
    Pozdrawiam!

    http://blueroyallife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz :) To prawda są świetne !

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się spodobał :)

      Usuń
  9. Świetny pomysł na post
    Czekam na recenzje ! ^-^
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinna być jeszcze w tym tygodniu :)
      Powiadomię Cię o tym !

      Usuń
  10. czytałam Love Rosie świetna książka film według mnie na podstawie tej książki jest taki sobie większość rzeczy jest wysanna z palca
    pozdrawiam :*
    http://ruudegirls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie... Ja najpierw oglądałam a teraz czytam i niestety mocno się rozczarowałam.
      Książka zupełnie inna niż film. Nic się nie zgadza, chociaż książka niesamowicie ciekawa :)

      Usuń
  11. bardzo fajny pomysł na wpis czekam na efekty sesji.
    Również chciałabym przeczytać Love, Rosie.

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że czekasz. Obiecuje za niedługo się pojawi :)

      Usuń
  12. Nigdy nie miałam okazji spróbować sushi, ale to twoje, co jadłaś wygląda przepysznie, aż ślinka cieknie. :D

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, zgadzam się z Tobą wygląda wspaniale i smakowicie :)

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. SUSHI JEST NAJLEPSZE <3
    ciekawy post :)
    pozdrawiam i zapraszam:

    http://noeese.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się spodobał :)

      Usuń
  15. śliczne zdjęcia, ja też lubię sushi, jem je bardzo
    często, w ogóle interesuje mnie kuchnia azjatycka ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Write by Martha
Serdecznie zapraszam do komentowania 💘
Oddaję wszystkie komentarze, zaobserwuj jeśli Ci się podoba ➡

Popularne posty

Obserwatorzy