Kosmiczna historia cukierków



Jakiś czas temu, daleko, daleko w kosmosie…Niebo było wypełnione jadalnymi planetami, dryfującymi niebezpiecznie blisko gwiazd. Planeta Nano zbudowana była z trzech wstrząsających smaków: truskawkowego, gumy balonowej oraz coli. Kiedy Planeta Nano zderzyła się z gwiazdą, eksplodowała, wypełniając niebo mnóstwem małych słodkości.

Zespół Nano – Astronautów został wysłany, aby zebrać te rzadkie i pyszne cukierki do żucia i przywieźć je z powrotem na Ziemię, dla Ciebie, abyś też mógł cieszyć się tymi pysznymi smakami.
Dostępne w 25-gramowych saszetkach i 65-gramowych zamykanych torebkach..
Nanobytes to najpyszniejsza rzecz, jaką wynaleziono do tej pory na świecie. 
Nanobytes Co to w ogóle jest ? Firma ze słodyczami. Nigdy nie jadłam czegoś takiego, więc muszę powiedzieć, że naprawdę mnie zaskoczyły. Małe cukierki do żucia w formie bardzo małych planet  z chrupiącą otoczką.

To moja pierwsza i mam nadzieję, nieostatnia współpraca. 
Zawartością zawartą w paczce były 3 opakowania cukierków o smaku truskawkowym, ekologiczna torba, z której jestem bardzo zadowolona. 





  Cukierki Nanobytes z tego co ja wiem możecie znaleźć w Rossmanie
Najserdeczniej Wam je polecam <3
Jedliście już te perełki? 






Komentarze

  1. Jadłam kiedys i naprawde są super! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie cuksy, więc może skuszę się na nie podczas wizyty w Rossmanie ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę spróbować tych cukierków! Wydają się być warte uwagi.
    Pozdrawiam http://oursecretlife15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Są bardzo uzależniające 😂 (oczywiście w dobrym znaczeniu 😂)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jadlam ale koniecznie musze sprobowac :3
    Zapraszam http://dramabeautyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jadłam są po prostu cudowne *-* uwielbiam je!
    http://glessfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Próbowałam kiedyś i naprawdę są ekstra! Można się uzależnić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmm... ciekawe. Zastanawia mnie czy smakują tak samo jak ich historia :D
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie jadłam jeszcze tych cukierków i chyba nie spróbuję, bo staram się unikać słodyczy. Chociaż zapowiadają się bardzo ciekawie. :)

    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielka szkoda, ale rozumiem, że się "odchudzasz" ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Write by Martha
Serdecznie zapraszam do komentowania 💘
Oddaję wszystkie komentarze, zaobserwuj jeśli Ci się podoba ➡

Popularne posty

Obserwatorzy