Hello May + nowe otwarcie

Hey! 
 Od jakiś ośmiu dni mamy maj (wiem jestem szybka). Jeszcze tylko maj, czerwiec i upragnione wakacje ! Już nie mogę się doczekać. U mnie w tym miesiącu bardzo bardzo dużo będzie się dziać, ale nie o tym teraz mowa. A więc o co chodzi? 
Związku z rozpoczętym miesiącem postanowiłam zrobić sobie taką małą listę postanowień, 
co chciałabym w tym miesiącu zmienić w swoim życiu.
I tym dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić. 

  



1. Nie będę chodzić do żadnych KFC, kebabów itp. (chcę ograniczyć fast-foody)
2. Częściej dodawać posty.
3. Poprawić dwie tróje z dodatkowego angielskiego.
4. Porządnie napisać wszystkie sprawdziany.
5. Mieć naprawdę posprzątany pokój (co w moim przypadku jest trudne).
6. Przygotować co najmniej dwa posty do przodu.
7. Robić coraz lepsze zdjęcia.
8. Otworzyć duże grono obserwatorów. 

  

Chciałabym powiedzieć kilka słów na temat obserwatorów. 
Nie chciałam mieć ich w ogóle, ale jakoś się do tego przekonałam, ale nie na długo.
Stwierdziłam, że jeśli maj jest miesiącem pełnym nowych wrażeń, doświadczeń, więc dlaczego nie ryzykować też na blogu?
Dlatego od 1 maja otworzyłam zakładkę z obserwatorami będzie ona "czynna" do 1 czerwca.
Liczę na Was ! Nie chcę  przymusowej obserwacji mojego bloga, tylko wymiany obserwacji. 
Wszyscy, którzy dodadzą do obserwacji i  skomentują ten post dodając  tekst:

" Chcę wymianę obserwacji, już dodałem. 
Czekam na Ciebie (link do bloga)"

Jeśli zobaczę tego typu komentarz obiecuję, że od razu wejdę i również zaobserwuje :) 


  

Może Wy też macie małe postanowienia dotyczące zmiany w tym miesiącu?
Jeśli tak, z chęcią się o nich dowiem i być może dołączę do mojej listy.
Czekam również na komentarze o obserwacji, już nie mogę się ich doczekać :)








Komentarze

  1. Bałaganiarze się łączą :) Mam pokój z siostrą, więc mam sprzątaczkę, ale czasami ona nie daje rady :) Ciekawe postanowienia :)

    http://twosistersbloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nie jestem jedyna :)

      Usuń
  2. Uwielbiam maj, zwłaszcza że to miesiąc w którym mam urodziny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie Wszystkiego Najlepszego !

      Usuń
  3. Ładne zdjęcia :) Powodzenia w postanowieniach! :D
    http://mirella-view.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, mam nadzieję, że dam radę 💪

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  5. Śliczne zdjęcia, a maj to mój ulubiony miesiąc! Pozdrawiam
    http://glessfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maj to mój jeden z dwóch ulubionych miesięcy. Pierwszy ulubiony miesiąc to sierpień, ponieważ mam wtedy urodziny :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podobają :)

      Usuń
  7. piękne zdjecia<3 obserwuje!
    http://weronikastaron.blogspot.com/2016/05/red-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Dziękuje💞 Nieskromnie powiem że też mi się podobają :)

      Usuń
  9. Uwielbiam maj,zawsze pachnie mi moimi urodzinami;)Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :) Ja uwielbiam w maju to ze wszystko zakwita 💞 i wszystko pięknie pachnie

      Usuń
  10. Bardzo fajne postanowienia, ja już w sierpniu 2015 postanowiłam, że nie będę chodzić do Maka itp. i nadal się tego trzymam. ;) Obserwuję :)
    http://veronika-amka99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tam żadnych nowych postanowień nie mam, ale życzę Ci wytrwałości w twoich.
    magdazarek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że nie tylko ja jestem balaganiarzem, bardzo ciekawe postanowienia. Na pewno dodam cie do obserwowanych. dorisssblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. A mnie właśnie wczoraj wieczorem tak wzięło na KFC i już prawie o tym zapomniałam ;D Jak to dobrze, że mam daleko do tego przybytku i zanim się tak wybiorę, to zdążę ochłonąć. Też mam problem z zachowaniem porządku, więc wychodzę z założenia, że porządek może mieć każdy głupi, a tylko geniusz zapanuje nad chaosem ;) A co do obserwacji - dla mnie jest to takie unowocześnienie starych linków i ułatwienie w czytaniu na bieżąco swoich ulubionych blogów. Wydaje mi się bezsensu wymiana obserwacji z autorem bloga, który nie jest dla ciebie interesujący. Cyferki to nie wszystko :)
    Zapraszam do siebie: klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczne zdjęcia! Mam nadzieję, że wytrwasz w postanowieniach jakie sobie założyłaś. Trzymam kciuki! ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeszcze raz ja ;) Chciałam Ci powiedzieć, że sotałas nominowana do LBA na moim blogu :)

      http://myslacinaczej29741.blogspot.com/2016/05/dlaczego-zaozyam-bloga-gdzie-chciaabym.html

      Usuń
  15. Ja również powiedziałam sobie, że mniej fastfoodów ale shake z McDonalda na prawdę dobrze smakuje :C
    Ostatnio jakoś brak mi weny na posty, więc chyba będę musiała zacząć tak jak Ty pisać kilka do przodu, by mieć w razie nagłego wypadku :D
    Świetne zdjęcia w tych żółtych kwiatkach :) I powodzenia w poprawianiu ocen :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super post, fajne plany prawie takie jak moje :D A zdjęcia - mega!
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie.
    http://aleerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny post i powodzenia w spełnieniu postanowień.
    Zapraszam do mnie
    www.landbylola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Write by Martha
Serdecznie zapraszam do komentowania 💘
Oddaję wszystkie komentarze, zaobserwuj jeśli Ci się podoba ➡

Popularne posty

Obserwatorzy