NEW POST LBA

Na samym wstępie chciałabym bardzo podziękować Karolinie >klik< za nominację. 
Jest to duże wyróżnienie dla mnie i dla mojego bloga. 
Więc jeśli to czytasz to więc że jestem Ci bardzo wdzięczna !



1. Co zainspirowało Cię do założenia bloga?
Muszę przyznać, że chyba tego pytania najbardziej się bałam. Bo nie  mogę dokładnie na nie odpowiedzieć. Pierwszego bloga założyłam na pingerze, dlaczego? Może to wydawać się śmieszne, ale zerwałam z chłopakiem i odczuwałam silną potrzebę podzielenia się tym ze światem.

2.Co motywuje Cię do pisania postów?
Zawsze gdy nie mam weny twórczej czytam sobie Wasze komentarze pod ostatnim postem. To jest dla mnie prawdziwą motywacją.

3.Miejsce, które chciałabyś odwiedzić?
Szczerze jest bardzo dużo takich miejsc.... Oczywiście jak każde dziecko chciałabym odwiedzić Disney Land, ale też piękną Malte.

4.Co sprawia Ci najwięcej trudności w blogowaniu?
Nad tym pytaniem muszę trochę pomyśleć....
Wydaje mi się, że to są jakieś małe drobne rzeczy, czasami przeszkadza mi internet, który jest czasem a czasem go już nie ma.

5.Co najbardziej denerwuje Cię w ludziach?
Wydaje mi się, że najbardziej denerwuje mnie fałszywość, jest to dla mnie rzeczy niedoniesienia.

6.Jak zaczynasz swój dzień? 
Gdy się obudzę to nigdy nie wstaję od razu z łóżka. Poleżę sobie jeszcze z 15 min, dopiero później mogę wstać. Najczęściej jest tak, że wstaję jako ostatnia z rodziny (jestem wielkim śpiochem)
więc mama zdąży już naszykować śniadanie, które później smacznie zjadam. Po śniadaniu nie wchodzę od razu na wszystkie social media tylko pooglądam z rodziną telewizję lub poczytam książkę.



7.Kto jest Twoim wzorem do naśladowania?
I teraz możecie się zdziwić, ponieważ nie mam żadnego wzorca do naśladowania. Dlaczego?Jak to?
Po prostu uważam, że ja żyje swoim życiem inni żyją swoim.

8.Co daje Ci największe szczęście?
Moja bardzo kochająca rodzina oraz przyjaciele, do których mogę zadzwonić choćby o 2 w nocy,  a oni odbiorą i mi pomogą.

9.Jaka jest Twoja ulubiona książka? I dlaczego?
Dużo by tu opowiadać, postaram się najkrócej jak potrafię. Mam dwie ulubione książki:
- Seria Kiera Cass "Rywalki"  "Elita"  "Jedyna"
Są to książki o eliminacjach, miłości i polityce. Główną bohaterką jest normalna, pochodząca z biedniejszej rodziny America. Pod przymusem matki zgłasza się do eliminacji, w których główną nagrodą jest serce księcia Maxona oraz korona.
Jest to książka pełna emocji, wrażeń oraz miłości.
-Girl Online 
Tutaj nie będę dużo opisywać zapraszam na posta >klik<






10.Twój ulubiony cytat?
Nie mam jednego ulubionego cytatu mam wiele takich, których naprawdę lubię. Oto kilka z nich:

"Jak długo wiesz że mężczyźni są jak dzieci, wiesz wszystko!"
"Miłość spłaca się na raty. Kłopot w tym, że zwykle miłość się kończy, a pozostają jeszcze raty do spłacenia."
"Moda – to, co dziś ładne, ale za kilka lat będzie brzydkie. Sztuka – to, co dziś brzydkie, ale za kilka lat będzie ładne."
11.Jakie są Twoje plany na przyszłość? 
Codziennie się nad tym zastanawiam. Na pewno chcę dalej prowadzić tego cudownego bloga, a co później nie wiem...Zobaczymy !





Ja nominuję do Liebster Blog Awards:
Dorotę: >klik<
Twosisters: >klik<
Internet Sisters: >klik<
Juliette Pastoors >klik<      
Viole & Kasie: >klik<
Klocia Bloguje: >klik<

Pytania dla Was:
1.Masz jakieś zainteresowania oprócz blogowania?
2.Jaka była przyczyna, że założyłaś bloga?
3.Masz najlepszą przyjaciółkę? (Opisz ją krótko)
4.Serial/ film, który mogłabyś polecić?
5.Jaki masz cel w życiu?
6.Jakie jest Twoje ulubione zajęcie na świeżym powietrzu?
7.Akceptujesz siebie?
8.Często kłócisz się z rodzeństwem?
9.Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk?
10.Jakie jest Twoje wymarzone miejsce, w którym chciałabyś zamieszkać w przyszłości?
11.Jaki jest Twój ulubiony cytat?



*Nie pozwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie zamieszczonego przeze mnie obrazka lba*

Komentarze

  1. Ojej, kompletnie się nie spodziewałam nominacji. Dziękuję bardzo! Poza tym świetne odpowiedzi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne odpowiedzi, prawdziwe, zwłaszcza pierwsza - wcale nie jest to śmieszne! Przynajmniej nie dla mnie, a cytaty mnie się podobają, zwłaszcza drugi, taki życiowy.

    conowegoumarty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam podobnie fałszywość u ludzi jest w tych czasach czymś, czego się nie ominie. Świetny post. :)
    szymanska88.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybrałaś świetne cytaty *-* Też bardzo lubię tą serię c:

    xmiddix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję nominacji! :D
    Oj tak, też chciałabym odwiedzić Maltę :3
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudowne miejsce na spędzenie wakacji *-*

      Usuń
  6. Ciekawe odpowiedzi, gratuluję nominacji! Strasznie mi sie sposobał ten ostatni cytat i modzie i sztuce. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie odpwiedziałaś na zadane pytania. W ogóle w końcu jakiś inny powood założenia bloga, niż nudy.
    Szczerze bloga obserwuje, podoba mi się!

    Zapraszam-> http://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje,świetny blog
    http://creativelylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia i bardzo ciekawe odpowiedzi. Również nie lubie fałszywych ludzi, niestety miałam już z wieloma styczność..nie polecam, źle na tym wyszłam.
    Zapraszam i pozdrawiam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Write by Martha
Serdecznie zapraszam do komentowania 💘
Oddaję wszystkie komentarze, zaobserwuj jeśli Ci się podoba ➡

Popularne posty

Obserwatorzy