Niezwykła powieść



Penny to piętnastolatka mieszkająca w Londynie. Pod nickiem Girl Online dzieli się swoimi najskrytszymi myślami o przyjaźni, chłopakach, szkolnych dramatach i swojej szalonej rodzince.
Ma niezwykłego pecha, przez którego zawsze ma kłopoty. Pewnego dnia poznaje swój
 "Punkt Zwrotny" i całe życie zmienia się o 360 stopni.


Gdy po raz pierwszy czytałam zarys fabuły "Girl Online" pomyślałam, że ta powieść może być naprawdę sympatyczna, poza tym zachęciła mnie do siebie okładką  - jak się okazuje, idealnie oddającą klimat jej wnętrza.  "Girl Online" to dobrze napisana i przepełniona ciepłem opowieść o tym, jak to jest być nastolatkiem we współczesnym świecie.




Czytając "Girl Online" naprawdę nie można pozbyć się wrażenia, że autorka doskonale wiedziała jak wyglądają  problemy współczesnej młodzieży. Począwszy od miłości - tej pierwszej, największej, pełnej marzeń i tupiących motyli w brzuchu, a skończywszy na anonimowych hejterach. Owszem, może i historia tutaj przedstawiona, nie była najbardziej oryginalna, ale to nie zmienia faktu, że czytało mi się ją błyskawicznie. Poza tym niesamowicie zauroczyło mnie tutaj fantastyczne połączenie fotografii i muzyki oraz niesamowity klimat artystycznego Nowego Jorku. "Girl Online" posiada jeszcze jedną wielką zaletę, jaką są realni bohaterowie, wykreowani z tak niezwykłą łatwością, że absolutnie nie da się ich nie lubić :)



 jeśli uwielbiasz słodkie, przepełnione urokiem historie o miłości w stylu Kopciuszka, który pewnego dnia poznaje swojego wymarzonego Księcia, no i jeżeli nie masz nic przeciwko temu, że wiek głównej bohaterki jest w granicach sweet sixteen - to nie wahaj się ani chwili - "Girl Online" jest idealną książką dla Ciebie. To bardzo optymistyczna, przyjemna i pudrowa historia z przesłaniem, która nie tylko podkreśla jak ważne jest wsparcie rodziny, ale również wiara w siebie i prawdziwa przyjaźń. Czego chcieć więcej? Może"Girl Online" będzie Twoją najlepszą książką  jaką kiedykolwiek czytałaś. Tak więc do rzeczy: polecam "Girl Online" każdemu, kto poszukuje idealnego prezentu dla romantycznej nastolatki lub ciepłej, przyjemnej książki z urzekającym wnętrzem. Jestem pewna, że niejedna z Was skrycie marzy o takiej romantycznej miłości, która połączyła Penny i Noaha... ;) 



OCENA







Komentarze

  1. Mam 2 części Girl Online,jedna z moich ulubionych książek :)
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem 2 część jest gorsza :) O wiele bardziej podobała mi się 1. Ale i tak jestem zachwycona !

      Usuń
  2. Z chęcią wezmę sie za jej czytanie, brzmi zachęcająco :)
    nicole-makeupgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. książka jest świetna a Zoella przeszła samą siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tę książkę, nie wspomnę już o kanale Zoelli- jest świetna! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest genialna, jedna z najlepszych jakie czytałam :)

      Usuń
  5. Jeszcze nie przeczytałam, ale na pewno po nią sięgnę :) Twoja recenzja bardzo mnie do tego zachęciła :D
    Pozdrawiam :*
    wcztery-stronyswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że Ci się spodobała :) Obiecuję że będzie więcej

      Usuń
  6. Mimo iż nie mam już tylu lt co bohaterka książki to czasami nadal marzę o takiej miłości ;) pozdrawiam i zapraszam do nas https://siostrydajarade.blogspot.com/2016/05/love-nadia-szagdaj.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej ja również marzę o takiej miłości. Czytając tą książkę miałam wrażenie że przeżywam te wszystkie sytuacje razem z nią :)

      Usuń
  7. Nie miałam jeszcze okazji jej przeczytać ale jak się tylko skończy remont w domu biorę się za jej czytanie. Masz bardzo fajnego bloga zostaje tutaj na dużej pozdrawiam i zapraszam wolnej chwili motykastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, ze Ci się podoba :) miłego remontu

      Usuń
  8. Jeszcze nie czytałam tych książek ale wydaje się na prawdę fajna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam ,,Girl Online" i ,,Girl Online w Trasie" i te książki są fenomenalne!
    Bardzo fajny post :)
    Pozdrawiam cieplutko :D
    http://ksiazkiwidzianeoczaminatalii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam 😉
      Moim zdaniem 2 część była odrobinę gorsza :)

      Usuń
    2. Bardzo rozczarowałam się końcówką miałam nadzieję że będzie lepsza ❤

      Usuń
  10. Nie czytałam, ale mam zamiar. Słyszałam wiele dobrych opinii :)
    Zapraszam :)
    http://my-stf.blogspot.com/2016/05/pink-inspirations.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie świetne zdjęcia i post ciekawy naprawdę !:)
    http://szymanska88.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś się za nią zabiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przeczytałam tą książkę od deski do deski! Tak mnie wciągnęła! Niesamowita fabuła, smieszne wydarzenia, ale też i problemy typowej nastolatki.
    Myslałam, że zabiorę się za "Girl Online w trasie", ale jakos wydaje mi się, że nie będzie tak dobra jak ta. Ale może się mylę...
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo chętnie zacznę czytać tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest to świetna książka. Czytałam ją już chyba 2 albo 3 razy. Ale nie mogę się jakoś zabrać za 2 część :)
    Pozdrawiam!
    http://mska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Z wielką chęcią przeczytam:)

    http://dominikakrantz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Write by Martha
Serdecznie zapraszam do komentowania 💘
Oddaję wszystkie komentarze, zaobserwuj jeśli Ci się podoba ➡

Popularne posty

Obserwatorzy