NEW POST



Ostatni post: 3 tygodnie temu

Hej!
Mam trochę zaległości, ale już wracam! Dokładnie tydzień temu pojechałam na wycieczkę klasową do Sandomierza. Niestety nie spotkałam Ojca Mateusza, bardzo ubolewam.
Pierwszego dnia zbiórka o 6:30 sprzed szkoły, następnie jazda autokarem i  tak  spędziłam dobre 3 godziny. 





Pierwsze miejsce w którym wylądowaliśmy to: tak tak dobrze widzicie Hodowla Bizonów oraz Pałac Kurozwęki, ale hodowla jest ciekawsza.  Zapomniałam ile zajmuje całe terytorium, ale muszę Was zapewnić, że naprawdę dużo. Na szczęście nie musieliśmy chodzić, jeździliśmy traktorem.
Co dla mnie było ogromnym zaskoczeniem. 




Po całym zwiedzaniu pałacu oraz hodowli, wreszcie dojechaliśmy do bardzo wyczekiwanego przeze mnie miejsca. Na początku był ciekawy rejs po Wiśle, którego w ogóle nie pamiętam, bo przegadałam całą podróż :)






W Sandomierzu mało zwiedzaliśmy, za to mieliśmy dużo wolnego czasu.
Ja z przyjaciółką byłyśmy strasznie głodne, więc co zrobiłyśmy?
Poszłyśmy na przeprzepyszną pizze. 


*Przepraszam za słabą jakość, to zdjęcie zostało wykonane na rzecz pokazania rodzinie jak zdrowo się odżywiam, związku z tym jest to zdjęcie pobrane z aplikacji messenger.*

Następnie udaliśmy się do "hotelu", gdzie zawsze jest najciekawiej i tak też było.
Oczywiście nie mogłoby się odbyć bez zielonej nocy. To tak w wielkim skrócie, więcej informacji wolę zachować dla siebie :)

II Dzień




W drugim dniu odwiedziliśmy Kazimierz Dolny, ale niestety nie mam żadnych zdjęć, bo byłam nie przytomna po nieprzespanej nocy. A u góry widzicie zdjęcia Pałacu Czartoryskich. 
Gdzie na oknie siedziały dwa przepiękne pawie. Drugi dzień nie był tak ciekawy jak pierwszy, a dla wszystkich w drugim dniu najciekawszy był oczywiście Mc Donald. 


 

Ogólnie wycieczkę uważam za bardzo bardzo udaną, nie żałuję, że pojechałam i świetnie spędziłam ten czas.A Wy? Mieliście już jakąś wycieczkę? Albo jakie macie plany na wakacje?
Marta

Komentarze

  1. Musiało być świetnie! Super zdjecia!
    Obserwuję! :)
    https://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia robione były właśnie z myślą, że powstanie ten post.
      Cieszę się bardzo :)

      Usuń
  2. Sandomierz jest piękny, fajnie że wycieczka się udała ;) a rower O. Mateusza chociaż gdzieś stał? ;) haha
    zapraszam annatajemnicza21.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest cudowny ! Niestety ani roweru nie było... Chociaż jakiegoś księdza spotkałam, ale to nie to samo co Ojciec Mateusz :)

      Usuń
  3. Ja w Sandomierzu byłam tylko przejazdem, ale mam zamiar jeszcze raz jechać ;) Miasto jest naprawdę ładne.
    http://swiatrico.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Za każdym razem, gdy tam jestem mam wielką nadzieję, że spotkam Ojca Mateusza

      Usuń
  4. Dzisiaj miałem wycieczkę do Ojcowa i nawet mi się podobało :)
    Raz byłen na wycieczce w Sandomierzu i bardzo mi się sdpodobała :
    Bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  5. Bardzo ciekawa wycieczka, nigdy nie byłam w Sandomierzu, ale mam nadzieję że kiedyś będę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet ładne zdjęcia ja na klasową wycieczkę jechałam do Wrocławia a w wakacj jadę do Chorwacji i na obóz kajakarski do Śleina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co słyszałam Twoja wycieczka do Wrocławia Ci się bardzo podobała :)
      Udanych wakacji!

      Usuń
  8. Nawet ładne zdjęcia ja na klasową wycieczkę jechałam do Wrocławia a w wakacj jadę do Chorwacji i na obóz kajakarski do Śleina

    OdpowiedzUsuń
  9. Wycieczka spoko, ja też byłam na Zielonej Szkole, ale jazda zajęła 12 godzin!
    Pozdrawiam i super blog
    http://werablogerkaa.blogspot.com/.../moje-pierwsze-sesje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Zielonej Szkole byłam w 3 klasie, a ta wycieczka była tylko dwudniowa.

      Usuń
  10. Chętnie pojechałabym do Sandomierza :)
    Bardzo fajne zdjęcia :)
    http://pineapplealexxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Sandomierzu byłam 2 razy i z chęcią pojechałabym jeszcze raz :)

      Usuń
  11. Bardzo chętnie bym wybrała się do Sandomierza ;)
    Może udałoby mi się spotkać Ojca Mateusza (szkoda,że Tobie się nie udało)
    Bardzo fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, pewnie dlatego, że serial się już skończył i zacznie się dopiero we wrześniu. Muszę spróbować na początku roku :)

      Usuń
  12. Bardzo piękne zdjęcia i profesjonalnie zrobione, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy 😊 Zamiast słuchać przewodniczki, robiłam zdjęcia 📷

      Usuń
  13. Jeździliście traktorem. xD Mnie też to zdziwiło. :D Ładne tatuaże. :) Sandomierz to śliczne miasto. Planuję tam pojechać w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety musieliśmy zrobić sobie te "tatuaże", gdybyśmy się nie zgodzili musielibyśmy sprzątać pokład na statku 🌊👌🚢

      Usuń
  14. jaki ten sandomierz jest charyzmatyczny :D
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia zrobiłaś ;)
    Podobno Sandomierz jest pięknym miastem musze się kiedyś tam wybrać ;)
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Sandomierz- moje rejony. Pięknie tam jest! :)

    ms-black-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zdjęcia. Naprawdę bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    http://lifebyyolo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne zdjęcia. Ja na wakacje wybieram się na grecką wyspę Zakynthos. Słyszałam, że jest przepiękna :)
    Zapraszam na swój kulinarny blog :) https://jaglusia.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Write by Martha
Serdecznie zapraszam do komentowania 💘
Oddaję wszystkie komentarze, zaobserwuj jeśli Ci się podoba ➡

Popularne posty

Obserwatorzy