Tego jeszcze nie było !



Ponieważ szczęśliwie dobrnęliśmy 50 obserwatorów, czas pokazać się trochę z innej strony.
Zaczynajmy więc 50 przypadkowych faktów o mnie.

1.Na drugie mam Weronika, ale go niespecjalnie lubię te imię.

2.Nie jestem jedynaczką, mam brata młodszego o 4 lata.

3.Mam skłonność do przyciągania dziwnych typów. Ostatnio bardzo często mi się to zdarza.

4.Do szóstej klasy nienawidziłam czytać, czytałam wyłącznie lektury szkolne. 
Wszystko zmieniło się przez te wakacje, odtąd jest to moje ulubione zajęcie.

5.Nie lubię tłumów, jeszcze nigdy nie byłam na żadnym koncercie.
Lubię spotykać się wyłącznie w małych grupkach.

6.Nie zasnę w pomieszczeniu, gdy ktoś chrapie. Czyjeś chrapanie doprowadza mnie do szału

7. Pamiętam, gdy miałam iść do szkoły, tak się bałam, że przez całe wakacje płakałam.

8.Połowa ubrań w mojej szafie jest z Bershki a druga z Zary.

9. Uwielbiam planszówki mogłabym grać w nie co wieczór, moją ulubioną grą jest Koncept 



10.Nigdy nie oglądałam horroru, bo za bardzo się boje.

11.Strasznie nie lubię chodzić po górach. I przez to nigdy tam nie jeździmy.
No chyba, że na narty, ale to już co innego.

12. W wakacje najczęściej bywam w Chorwacji.

13.Moje ulubione sporty to sqash, siatkówka oraz pływanie.

14.Nie przepadam za owocami. Na truskawki mam alergię, więc tłumaczę sobie, że ich nienawidzę.
Uwielbiam arbuzy, mango oraz pomidory.

15.Lubię zamykać się w pokoju i oglądać filmy, zwłaszcza komedie romantyczne.

16.Przerażają mnie ludzie, którzy noszą tunele.


17.NIENAWIDZĘ krwi, strasznie boję się jej pobierania.

18.Część matematyczną w egzaminie szóstoklasisty napisałam na 100%.

19.Kiedyś chodziłam na DM (Dzieci Maryi), ale znudziło mi się więc przestałam na to chodzić.

20.Wszyscy nienawidzą prasować, ja nawet  lubię.






21.Moimi ulubionymi lodami są Kaktusy

22. Kocham długie kąpiele, z bombami wodnymi oraz solą do kąpieli. 

23.Jestem strasznym śpiochem, potrafię spać całymi dniami.

24. Nie lubię filozofii, to zawdzięczam mojej koleżance z klasy.

25.Zawsze chciałam być baletnicą, ale mama zapisała mnie na Mały Śląsk

26.Jestem perfekcjonistką, wszystko musi być dopięte na ostatni guzik (chore, ale da się żyć)

27.Jestem typem romantyka...wiesz książę na białym koniu.

28.Mam wspaniałą przyjaciółkę, z którą przyjaźnie się już z .... 4 lata. Na początku byłyśmy wrogami, nienawidziłam jej a ona mnie.

29.Miałam kiedyś psa, ale uciekł. Dwa lata temu dowiedziałam się, prawy.

30.Prawie nigdy nie oglądam telewizji.

31.Raz  (albo więcej) na miesiąc jem śmieciowe jedzenie, czasami zdarza mi się nie jeść w ogóle.

32.W podstawówce i (na razie) w gimnazjum nigdy nie spóźniłam się do szkoły na zajęcia.

33.Nienawidzę komarów, much i kleszczy.

34.Nienawidzę chodzić do Castoramy.

35. Nigdy nie byłam w Chińskim Markecie.

36.Denerwuje mnie głupota.

37.Urodziłam się w Święto Wojska Polskiego oraz Wniebowzięcie Najświętszej Maryi Panny.
(15 sierpień) 

38. Od 4 klasy mam świadectwo z paskiem

39.W dzieciństwie nigdy się nie nudziłam, przebierałam się w księżniczki całymi godzinami.

40.Ubóstwiam oglądanie seriali, uwaga, bo od tego można się uzależnić !

41.Nienawidzę oglądać reklam, zawsze je przełączam

42.Jestem strasznie niezdecydowaną osobą, nie potrafię szybko podejmować decyzji.

43.Uważam, że kawa jest okropna.

44.Znam tylko dwa numery telefonu: swój i przyjaciółki.

45.Kocham krówki  (takie do jedzenia)

46.Nie pamiętam o jedzeniu antybiotyków, witamin, syropków itp.

47.Strasznie nie lubię rozstawać się z ubraniami z ludźmi też :).

48.Bardzo ubolewam nad każdym ścięciem włosów.

49.Mam naszyjnik i bransoletkę, które noszę codziennie (na zmianę).

50. Nie jestem dobra w gotowaniu, jedyne co wychodzi mi najlepiej to jajecznica.






Chciałabym Wam bardzo podziękować za waszą obecność. Nie potrafię opisać mojej wdzięczności. Bardzo się cieszę, że mam tak wspaniałych czytelników. 









Komentarze

  1. Powiem Ci kochana, że mamy bardzo dużo wspólnego np. ja też nie zasnę, gdy ktoś chrapie. Bardzo ciekawy post. :)

    Mogłabym prosić o szczere poklikanie w linki? Z góry dziękuję. :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo cieszę się że nie jestem jedyna ❤

      Usuń
  2. oo prosze bardzo fajnie sie cos ciekawego dowiedziec :D
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chrapanie to najgorsza rzecz na świcie! Doprowadza mnie do szału!

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post i z tego co przeczytałam mamy wiele wspólnego.
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie :)
    http://adellaidee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje obserwacji oby tak dalej :D
    Super post jak i zdjęcia :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Na to właśnie liczę :)

      Usuń
  6. Masz piękne włosy! Fajnie, że zdradziłaś parę faktów o sobie, 15, 26, 40 mamy podobnie :p Pozdrawiam! http://nawiedzonadroga.blogspot.com/2016/06/niezapowiedziana.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Uwielbiam swoje włosy!

      Usuń
  7. Też nie zasnę,gdy ktoś chrapie :D Również nie lubię podcinać włosów :D Bardzo fajne fakty. Masz śliczną bluzeczkę na zdjęciach *.*

    zycieniegryzie-neatea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytając komentarze widzę że dużo osób nie zaśnie gdy ktoś chrapie:)

      Usuń
  8. Mnie też niesamowicie denerwuje głupota. Bardzo fajny post.
    Śliczne zdjęcia i cudowny wygląd bloga!

    muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy, ponieważ sama go wykonałam :)

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam bardzo, ale ktoś wkradł mi się na konto, ten komentarz został od razu usunięty. Przepraszam za nieporozumienie.

      To konto jest prawdziwe.

      Usuń
  10. Nie słyszałam o tym, żeby ktoś nienawidził prasować. ;-;
    To niemożliwe, żebyś nie oglądała horroru! Uwielbiam takie filmy, naprawdę.
    Kawa jest jednym z najlepszych napoi.

    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedną z osób, które nienawidzą prasować jest moja mama.
      Nie wszyscy są uwielbiają :)

      Usuń
  11. Super post, przyjemnie się czyta :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie www.kacikwandy.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 6,15,16,22,26,33,42 mamy podobnie :D
    Obserwuję ^^

    dorotamili.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, każdy czytelnik jest dla mnie najważniejszy 💋

      Usuń
  13. Wow ! dużo faktów o Tobie sie dowiedziałam ;P
    Fajne fotki do tego ;D
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje! Zostałaś nominowana do "Liebster Blog Awards":)
    www.colorka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za nominacje 😍
      Oczywiście odpowiedzi na zadane mi pytania, pojawią się w najbliższym poście.

      Usuń
  15. Bardzo ciekawy post ;) Masz bardzo ładną urode
    Zapraszam do komentowania i obserwowania
    jagglam.blogspot.com
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie dziękuje, bardzo mi miło 💋

      Usuń
  16. Sama często zamykam się w pokoju i oglądam filmy. Ludzie z tunelami są dla mnie przerażający. Nominowałam Cię Do Liebster Blog Award, mam nadzieję, że odpowiesz c: Pytania znajdziesz no moim blogu: maartiine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za nominacje, odpowiedzi pojawią się w przyszłym poście 🙌🏼

      Usuń
  17. Bardzo ciekawy pomysł na wpis, gratuluję! :) + Masz piękne włosy kochana!
    -> https://swiatmalutkiej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Write by Martha
Serdecznie zapraszam do komentowania 💘
Oddaję wszystkie komentarze, zaobserwuj jeśli Ci się podoba ➡

Popularne posty

Obserwatorzy