#2 Liebster Blog Awards

 To już drugi post Liebster Blog Awards . Czuje się zaszczycona tymi nominacjami. Serdecznie dziękuje Tyśce oraz Colorce. A my bierzmy się do działania, w końcu mamy 22 pytania.



/Zacznijmy od pytań Colorki/

1.Co najbardziej lubisz jeść na śniadanie?
- Jajecznicę :)
2.Dlaczego założyłaś bloga?
- Założyłam bloga, ponieważ mam pasje i chciałam się nią podzielić.

3.Jaka była Twoja ostatnia wiadomość na facebooku?
- Moja ostatnia wiadomość, napisana została o 00:39 (jakby ktoś chciał wiedzieć). I brzmiała ona: "Kolorowych snów 👌"


5.Największa szalona rzecz jaką zrobiłaś?
-Trudne pytanie... Muszę szczerze przyznać, że nie pamiętam.

6.Jakie jest Twoje największe marzenie?
-Zwiedzić Malte i pojechać do USA.

7.Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
-Szczerze mówiąc, jeszcze mam czas, aby się nad tym wszystkim zastanowić, aczkolwiek kiedyś marzyłam że zostanę lekarką albo architektką.

8. McDolald's, czy KFC?
-Do McDonalda chodzę częściej, ale w KFC bardziej się najem. 
Uważam że McDonald zarówno jak KFC jest po prostu niezdrowe.

9.Jak spędziłaś ostatni weekend?
-W sobotę ostatni raz poszłam się plażować i pożegnałam morze.
W niedziele musiałam już wracać do domku. 

10.Na początku pisania bloga miałaś problemy z robieniem zdjęć i dodawaniem ich?
-Jak już wspomniałam w pierwszym z postów, to jest mój drugi blog, więc tak jakby miałam jakiekolwiek doświadczenie. Jeśli chodzi o robienie zdjęć, to jestem perfekcjonistką, gdy jakieś zdjęcie mi się nie podoba po prostu go nie dodaje. 


11.Twój najgorszy koszmar?
-Nie pamiętam go dokładnie, ale jednym elementem z tego snu było to że moja nauczycielka zamieniła się w dinozaura i goniła mnie po palącej się szkole. 

/To były wszystkie pytania od Colorki/
/Czas na Tyśkę/

1.Jakie jest Twoje największe marzenie?
- Pytanie się powtórzyło: "-Zwiedzić Malte i pojechać do USA."

2.Jaki film chciałabyś osobiście przeżyć?
-Albo Pamiętnik księżniczki (obojętnie jaka część) 
Albo Iluzja 

3.Twoje motto to...
-Jest banalne proste: "Nigdy się nie poddawaj !💪"

4.Czy uważasz siebie za pozytywną osobę?
- Raczej tak

5.W jakim zagranicznym mieście chciałabyś mieszkać i dlaczego?
-Pewnie jak wszyscy w USA lub żeby się trochę wyróżnić to obojętnie gdzie byle by w Malcie, strasznie podoba mi się to Państwo. Marta mogłaby mieszkać w Malcie :)

6.Jesteś osobą roztargnioną czy zorganizowaną?
- Staram się być osobą zorganizowaną, aczkolwiek czasami po prostu mi to nie wychodzi.

7.Gdybyś miała możliwość spotkać się z sławną osobą, którą byś wybrała?
- Oczywiście jak każdy chciałabym spotkać You Tuberów oraz aktorów. Nie umiem określić dokładnie jedną osobę, bo jest ich naprawdę dużo.

8.Co w sobie najbardziej cenisz?
- Chyba szczerość i taka pozytywność. 

9.Jeśli miałabyś możliwość zmienić jedną rzecz w swoim życiu, co by to było?
-Moje życie jest cudowne, chyba nic nie chcę zmieniać.

10.W życiu ważniejsza jest dla ciebie miłość czy przyjaźń?
-Chyba przyjaźń, miłość może czasem zawieść. Przyjaźń niekoniecznie.

11.Chciałabyś mieć tatuaż? Jak tak to gdzie?
-Nie przepadam za "dziaraniem" siebie, ale jakbym już miała zrobić, to taki mały, na nadgarstku.

I to wszystkie pytania, dziękuje osobą, które mi je zadały ale też tym, które to dzielnie czytały.

Serdecznie zapraszam na moje social media. 

  

Komentarze

  1. Bardzo się cieszę, że zdecydowałaś się odpowiedzieć na moje pytania! c:

    OdpowiedzUsuń
  2. OO ja również chciałabym polecieć do USA, to moje marzenie i mam nadzieję, że niedługo się spełni :)
    Blog Nazywamsięmilena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post;) pozdrawiamy zapraszamy do siebie;* blackkhatt.blogspot.com obs/obs kom/kom my już

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne odpowiedzi, lubie czytać takie tagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne odpowiedzi, po takim tagu zawsze kogoś lepiej poznaje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję nominacji i życzę kolejnych sukcesów!
    http://kinga-wajman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś nominowana do LBA! Szczegóły u mnie. ZAPRASZAM!
    http://natalaani.blogspot.com/2016/08/lba.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratki z nominacji .Fajne odpowiedzi ^^
    http://1975club.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Write by Martha
Serdecznie zapraszam do komentowania 💘
Oddaję wszystkie komentarze, zaobserwuj jeśli Ci się podoba ➡

Popularne posty

Obserwatorzy