I come back

Cześć! I czołem !
Mam świadomość, że długo mnie tu nie było. Przykro mi ale moja lustrzanka niespodziewanie się zepsuła...jak i blogspot przez kilka dni nie potrafiłam się zalogować, oraz zepsułam desing. Niestety teraz jest jaki jest... i muszę się z tym pogodzić (ale nie martwcie się, już działam, aby to zmienić).

Wakacje się już skończyły, powróciliśmy do szkoły, do zadań domowych, kartkówek itd. 
Niestety trzeba się z tym pogodzić, że z roku na rok jest coraz to trudniej ...
Ale żeby umilić Wam tą bezduszną, okropną a przed wszystkim nudną  naukę przygotowałam dwie stylizacje, które (mam nadzieję) Was zainspirują. Jeśli tak to bardzo się cieszę.
Bez zbędnego przedłużania zapraszam do podziwiania :) 








 worek/puma/ spódniczka/carry/ sweter/reserved/ kurtka/mohito/













 Kurtka Koszula/Cropp/ Spodnie/House/ Bluzka/diy/ Kolczyki/Skorpion/

I to już niestety koniec. 
Bardzo dziękuje Wam za przeczytanie tego posta, zapraszam do obserwacji (tak tam z boku)
Oraz skomentowania jeśli Ci się spodobał. 
A my widzimy się już w najbliższym czasie. 

Komentarze

  1. Bardzo fajne ujęcia. Oj tak, złośliwość rzeczy martwych, znam ten ból, naprawdę!! :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post pojawił by się wcześniej, ale szkoda gadać. Jeden problem z głowy teraz tylko desing :)

      Usuń
  2. Najbardziej podoba mi się stylizacja z jeansową kurteczką.

    http://the-rockferry.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam ją, zacznę w niej chodzić jak zrobi się trochę zimniej

      Usuń
  3. Świetny post! Zapraszam do mnie ^^ http://hihania.blogspot.com/2016/07/enjoy-silence_21.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacje, bardzo podoba mi się pierwsza. Uwielbiam paski! :)
    http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie osobiście podobają się obydwie, dlatego też pojawiły się w tym poście :)

      Usuń
  5. świetny post
    http://patrycjakolosowska.blogspot.com/2016/09/13-09-16.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia i świetne stylizacje, najbardziej spodobała mi się pierwsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też się nie uśmiecha codzienne wstawanie do szkoły i te sterty książek na biurku :( Bardzo ładne zdjęcia ;) Świetne stylizacje

    zycieniegryzie-neatea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednym słowem koszmar... Co rok gorzej 💜😱

      Usuń
  8. Bardzo podoba mi się ta czarna kurteczka :)
    Super zdjęcia! Powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    http://gloryhaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie wyglądasz, śliczne stylizacje, zaskoczyłaś mnei, że ta koszulka jest diy idealnie jest zrobiona ! <3
    Pozdrawiam,Lu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No całkiem ok

    OdpowiedzUsuń
  11. No całkiem ok

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia, bardzo ciekawie się je ogląda :) Super stylizacje :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne ootd. Zdjęcia śliczne! Masz fajnego fotografa haha :) Podoba mi się twoja bluzka :)
    daffash.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie się bardziej spodobała stylizacja z dżinsową kurteczką i koszulą - absolutnie mój gust! <3
    Pozdrawiam cieplutko,
    Lina Nastya

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega stylizacje ♥ Świetna spódniczka :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ty wracasz a ja zostaję na stałe :)
    Jakim aparatem wykonałaś zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Write by Martha
Serdecznie zapraszam do komentowania 💘
Oddaję wszystkie komentarze, zaobserwuj jeśli Ci się podoba ➡

Popularne posty

Obserwatorzy