OWN CAPTION IN TITLE GADGETS



Od razu uprzedzam to naprawdę nie jest takie trudne! W zasadzie jeszcze do niedawna zastanawiałam się jak inne blogerki to robią. Przeszukałam cały internet aby znaleźć odpowiednie informacje/porady/kody. Postanowiłam, że ułatwię Wam szukanie i sama wykonam instrukcję do tego. Wystarczy, że dokładnie przeczytasz ten o to poradnik i będziesz w stanie samodzielnie wykonać własne napisy w gadżetach. 
A więc do dzieła !



1. Na samym początku musimy wpisać magiczny kod css, który usunie nam normalne tytuły gadżetów.

h2 {display: none;}


2.Teraz otwieramy pogram Canva lub Picmonkey.
(Ja akurat robiłam w Canvie więc w tym programie Wam pokaże)
Wybieramy dowolny obraz (ja najczęściej wybieram Prezentacja, Tumblr Banner, Etsy okładki zdjęcie)



3.Gdy wybierzemy już format zostaje nam nic innego jak dodać własny tekst oraz grafikę.


4. Następnie zapisujemy. 


5.Po zapisaniu obrazka, wracamy do naszego bloggera. 
Wchodzimy w układ < Dodaj Gadżet < Obraz 
Utworzony przez nas obraz wgrywamy i zapisujemy (przed zapisaniem najlepiej kliknąć w "zmniejsz aby dopasować", wtedy będziemy mieli idealnie dopasowaną grafikę).
Następnie ustawiamy go w odpowiedniej pozycji aby tytuł zgadzał się z gadżetem. 
Nie pozostaje nam nic innego niż zachwyt z efektu końcowego.


6.I efekt końcowy wygląda tak:


Tak samo postępujemy z resztą napisów. Mam nadzieję, że wszystko dobrze wyjaśniłam i nie będziecie mieli kłopotów z wykonaniem. Poniżej pokaże Wam wykonane przeze mnie napisy: 




Grafiki są możliwe do ściągnięcia. Jeśli spodobały Ci się i chciałbyś mieć stworzone przeze mnie tytuły gadżetów, z chęcią Ci je wykonam. Tego posta nie będzie można skomentować, więc możesz skontaktować się ze mną przez:

fb:  E-mail:

Warunki:
1. Musisz być publicznym obserwatorem bloga.
2.Napisz  na fb/maila, jak wyobrażasz sobie grafikę swoich gadżetów.
3.Nie jestem żadnym bogiem, więc proszę nie wysyłać ciągłych pytań "kiedy zrobisz" "już?"
Jestem tylko człowiekiem, na dodatek uczę się więc nie mam za dużo czasu.
4.Jeśli już Ci to wykonam, pozostawiam za sobą ślad w postaci linku bądź grafiki (pozostawiam to w Twoich rękach).

Dziękuje za przeczytanie tego posta, zapraszam do obserwacji ➡➡➡
                                                                  (tak to ten niebieski przycisk obserwuj)


Popularne posty

Obserwatorzy