Review Instagram



Aby nie zanudzić Was ciągłymi postami serri Back To School lub Zrób własny desing
 (swoją drogą serdecznie na nie zapraszam). Postanowiłam przygotować coś nieco innego, 
drugi post o Instagramie. Dzisiaj pooglądamy sobie zdjęcia z mojego profilu.
Opowiem Wam gdzie byłam? Jak mi się podobało? itd.

(zdjęcia mogą być nie uporządkowane chronologicznie, za co bardzo przepraszam)

1.Dodałam właśnie takie zdjęcie, ponieważ poczułam wenę twórczą. Gdy zobaczyłam podobne zdjęcie bardzo mi się ono spodobało, stwierdziłam, że mój instagram musi zawierać takie artystyczne zdjęcie. + Odpowiadając na wszystkie Wasze pytania zdjęcia na bloga wykonuję aparatem 
Canon Eos 400d.


2.Wszyscy moi obserwujący już wiedzą, kiedy pojawi się następny post na blogu. 
Jak to? Tak to.
Zawsze dodaję zdjęcie z zapowiedzią. Więc jeśli chcesz być na bieżąco, koniecznie zaobserwuj!


3.Małe wspomnienie z wakacji, już odpowiadam na wszelkie pytania, jest to zdjęcie na plaży (jak pewnie widzicie) nad naszym polskim morzem. Gdy już jedziemy nad Bałtyk zawsze jeździmy w to samo miejsce: do Świnoujścia, jest to cudowne portowe miasto.


4.Tzw "Birthday Photo", szczerze to nie wiem dlaczego wstawiłam to zdjęcie, wydaje mi się, że ze względu na tą sukienkę. Jest ona cudowna, uwielbiam ją i przypomina mi trochę sukienkę 
Coco Channel. (Ps. Dziękuje za wszystkie cudowne życzenia)


5.Zdjęcie na zakończenie wakacji. Bardzo spodobało mi się tło tego zdjęcia. 
Myśl, że wakacje dobiegły końca jest bardzo smutna.


6. Ostatnie zdjęcie. Jest ono dosyć nie typowe, bo to nie kolejne #selfie, jest to zdjęcie zrobione w Krakowie w Parku Doświadczeń im. Stanisława Lema. Jeśli będziesz miał okazję zwiedzić Kraków, koniecznie zapisz do swojej listy ten park! 

Zapraszam na swojego ig! 



W komentarzu podajcie swoje instagramy, jeśli wyrazicie zgodę w następnym poście z tej serii chciałabym ocenić Wasze profile.

Dziękuje za przeczytanie tego posta, zapraszam do obserwacji ➡➡➡
                                                                  (tak to ten niebieski przycisk obserwuj)
⬇I do skomentowania jeśli post Ci się spodobał ⬇


Komentarze

  1. Świetne są te zdjęcia! :)
    Na pewno zajrzę :)
    Pozdrawiam :)
    http://gloryhaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam że ja do Instagrama długo nie mogłam się przekonać. I dopiero teraz zaczęłam z niego częściej korzystać ;) Zdjęcia masz fajne- wrócę do domu to od razu będę obserwować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjecia 👌 moj ig reniaaa_ czekam na kolejny post💕

    http://photoblognastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę 💜 Gdy więcej osób się zgłosi być może powstanie post o którym pisałam w poście

      Usuń
  4. Ale mega ciekawy pomysł na post :) Swego czasu na "jutubach" bardzo popularne było oglądanie starych zdjęć z instagrama i komentowanie ich. :) Mega świetne zdjęcia, pozdrawiam! :)
    http://ramamodowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie 👌 To mój mały "jutub" 😂

      Usuń
  5. PRZYPOMINAM! W komentarzu podajcie swoje instagramy, jeśli wyrazicie zgodę w następnym poście z tej serii chciałabym ocenić Wasze profile.💛

    OdpowiedzUsuń
  6. Robisz i dodajesz cudowne zdjęcia. Fajny pomysł na taki post c:
    Zapraszam do siebie na instagrama _tysiia_ niestety moje zdjęcia nie są takie boskie jak twoje :c
    maartiine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez przesady :) W wolnej chwili, zajrzę do Ciebie

      Usuń
  7. Lubię takie posty, ponieważ pokazują na blogu ti jaka jesteś i co dokładnie Ciebie pasjonuje, a nie tylko piszesz o rzeczach wyłącznie stworzonych dla bloga.

    Mega plus!

    www.paniyoanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się te wcześniejsze posty ten również, najbardziej to zdjęcie 4 na pewno wpadnę !! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia, super wykonane! mój ig: julliexy :) www.julliexy.blgospot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia :D
    asieekknowak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się bardzo to zdjęcie na tym mostku :D To z zakończenia wakacji ;) Bardzo fajny post ;))

    zycieniegryzie-neatea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, oddaję z powiadomień 💕

      Usuń
  13. Super zdjęcia! :D Z miłą chęcią wpadne na Twojego Instagrama :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post. Wgl myślałam, że bd on o tym jak robisz swoje zdjęcia itd. Ale taka wersja nawet bardziej mi się podoba. Takie opisy możesz nawet dodać przy zdjęcia ;D
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia i cudowny post.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wstawiasz naprawdę fajne zdjęcia na instagrama :)
    MYBLOGGINGTRAVEL.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie na niego zapraszam 💞

      Usuń
  17. Ale swietny instagram. Super, super, super wszystko takie spójne i idealne
    Zazdroszczę takich zdjęc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuje Cię na ig i również masz cudowne zdjęcia 💜

      Usuń
  18. Moja ulubiona aplikacja :) zapraszam również do siebie mój IG- skartistblog ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Powiem Ci że bardzo oryginalny i ciekawe post, sama nie wpadłabym na pomysł o przeglądzie instagrama :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne masz te zdjęcia. :) Ja długo nie mogłam się przekonać do instagrama,a teraz na okrągło coś dodaję. :D

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/09/koszula-khaki.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Instagrama posiadam od niedawna 💖 i jestem w nim zakochana 💕

      Usuń
  21. Bardzo pomysłowe zdjęcia :D Masz ślicznego, przejrzystego instagrama :)
    http://winningsdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale mega pomysłowy post! Takiego jeszcze nie widziałam :) Skojarzył mi się bardzo z filmiki na youtube gdzie youtuberzy przeglądali pierwsze zdjęcia za swoich instagramów :) Pozdrawiam!
    http://ramamodowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Great post! Very inspiring!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  24. Takiego posta z przeglądem Instagramowych zdjęć jeszcze nie widziałam!
    Super pomysł no i fajne wspomnienia :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdjęcia świetne, takie przemyślane, a nie nawalone wszystko po kolei jak leci

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Instagram to piękne wspomnienia!
    http://kinga-wajman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Super post, przepiękne zdjęcia, ta sukienka tak samo mi się kojarzy, mój Instagram: zanetatomaszek
    Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Super pomysł na blog :) A zdjęcia po prostu fenomenalne :D Własnie zyskałaś nowego fana ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. fajny pomysł na blog i zdjęcia zapraszam do siebie http://paulaparszewska.blogspot.com/2016/10/hejka-kochani-dawno-mnie-tu-nie-byo_5.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny pomysł na notke ;3
    Obserwuje i zapraszam do siebie ;3
    insta: silenttly
    http://silenttly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Write by Martha
Serdecznie zapraszam do komentowania 💘
Oddaję wszystkie komentarze, zaobserwuj jeśli Ci się podoba ➡

Popularne posty

Obserwatorzy