Autumn

Hej!   Długie przerwy pomiędzy postami są bardzo denerwujące, wtedy nie mogę się zdecydować od czego mogę zacząć. Październik powoli się kończy, za niedługo listopad. 
Nastała jesień, jest chłodno, ciemno i ponuro.


Jak każdy w życiu i ja mam złe dni. (Osobiście zły humor zwalam na pogodę). Jednym słowem koszmar, wszystkiego czego się dotknę od razu się psuje, jedyna śmiesząca mnie rzecz to głupowate memy znalezione w  internecie. 
Nie zawsze wszystko będzie szło idealne jak sobie zaplanowaliśmy, trudno trzeba iść dalej.
Dużo nauki, ciągłe sprawdziany, kartkówki, nauczyciele bez ustanku pytają, a przez to mało czasu na cokolwiek.




Ale już dość tych smutasów. 
Teraz gdy pogoda nie zachęca do wyjścia na dwór, tym bardziej muszę się czymś zająć w domu.
Jak wiecie jestem wielką fanką seriali, taka "typowa babcia". Uzależniłam się od oglądania Sherlocka Holmesa.

. Serial powstał w 2010r. na podstawie opowiadań  sir Arthura Conanna Doyle'a.

John Watson jest lekarzem wojskowym, który niedawno wrócił z wojny. Gdy poznaje angielskiego detektywa - Sherlocka Holmesa zaczyna pomagać mu w rozwiązywaniu zagadek kryminalnych.
Jest to jeden z moich ulubionych seriali, muszę się przyznać, że nie cierpię kryminałów, na szczęście tu nie ma wiele krwawych scen, więc nie ma czego się bać. Najbardziej zachwyciła mnie postać samego Sherlocka. Ale dlaczego? Tego już musicie przekonać się sami! 




Niestety ten post nie będzie należał do najdłuższych, ale mogę Wam obiecać, że następny będzie o wiele lepszy, Mam nadzieję, że i ten Wam się spodobał. Jeśli tak zostaw swoją opinię.

Zapraszam na swoje social media 
                    Martha
Dziękuje za przeczytanie tego posta, zapraszam do obserwacji ➡➡➡
                                                                  (tak to ten niebieski przycisk obserwuj)
⬇I do skomentowania jeśli post Ci się spodobał ⬇

Komentarze

  1. Uwielbiam ten serial! Z niecierpliwością czekam na kolejny sezon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, nie potrafię się doczekać stycznia 💜

      Usuń
  2. Jak na zdjęcia w domu, naprawdę ładnie wyszły. Lubię Sherlocka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem dziwna bo właśnie za ten skłaniający do refleksji smutek kocham jesień. Za Sherlocka niedługo będę się brać ciekawe czy rzeczywiście jest tak dobry jak mówią :) Zapraszam do siebie muzyczne-rozkminy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie przepadam za jesienią, wolę ciepłe pory roku. ;) Tego serialu nie oglądam. A zdjęcia świetne. :D

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie lubię jesieni, jest tak brzydko, zimno :(
    Nie przepadam również za Sherlockiem :\
    Ale post superowy :)
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozumiem, Cię doskonale, przechodziłem przez to samo. Będzie dobrze, trzeba czasu uwierz ! Jestem z Tobą !

    OdpowiedzUsuń
  7. Sherlock Holmes jest mega, szczegolnie ten aktor co go gra jest cudowny!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za takim rodzajem seriali, ale sama jestem taką jak ty to nazwałaś ,,typową babcią'' :) Oglądam Teorie Wielkiego Powodu, Lekarze, Dr.House, Pamiętniki Wampirów i można by było jeszcze troszkę napisać. Polecam :) Rozumiem Cię, każdy to chyba przeżywa :) Powodzenia! http://alexandra-perzanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Serial wydaje się ciekawy i przyznam, że już coś słyszałam o Sherlock'u Holemsie :)
    Ogólnie są teraz ponure i zimnie dni, więc trzeba zająć czymś czas np. oglądaniem seriali, a nie ciągłą nauką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja Sherlocka odkryłam już trzy lata temu i pokochałam od pierwszego wejrzenia... zresztą trudno się dziwić. ;)
    Osobiście uwielbiam jesień i nie przeszkadza mi szaruga na dworze. Lubię melancholijny nastrój.

    alteraven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja Sherlocka odkryłam już trzy lata temu i pokochałam od pierwszego wejrzenia... zresztą trudno się dziwić. ;)
    Osobiście uwielbiam jesień i nie przeszkadza mi szaruga na dworze. Lubię melancholijny nastrój.

    alteraven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Może zacznę oglądać ten serial :)
    Też nie lubię robić przerw między postami, ale niestety czasami nie wyrabiam :/
    Super post!
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Już pare razy miałam w planach oglądnięcie go, jednak nigdy nie mogłam się zebrać. TO chyba ten czas ;) !
    Pozdrawiam,
    czesctuola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny i ciekawy blog, bardzo fajnie czyta się Twoje wpisy.;)!

    OdpowiedzUsuń
  15. Oo :) Akurat szukałyśmy jakiegoś serialu :D Teraz w jesienne, zimne dni seriale są u nas na pierwszym miejscu! <3 SUPER WPIS! Kochana buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Przekonałaś mnie i na pewno pooglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie przepadam za jesienią... zimno jest i wgl :/

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam jesień, a serial oglądam- bardzo ciekawy :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja kocham jesien, ale niestety ta irlandzka jest bardzo wietrzna i deszczowa.. I jak tu ja kochać? ;)
    Już kolejna osoba poleca ten serial, może w końcu sama go obejrzę.. ;)
    Pozdrawiam,
    Eff :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jako serial polecam ci skins. jest rewelacyjny. oglądam ich mnóstwo np tvd, pll, to, sq ale skins to coś niesamowitego ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe zdjęcia, jednak popracowałabym trochę nad ich jakością :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam tego serialu :)
    Powodzenia w szkole! :)
    Pozdrawiam
    http://gloryhaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Moje koleżanki oglądają Sherlocka i są zachwycone ♥


    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Niestety nie oglądam. Wyglądasz super!
    http://werablogerkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten serial znam tylko z opowieści.
    osobiscie nie mam czasu na seriale niestety, jednak na długie filmy - zawsze! Boję się że serial mnie za bardzo wciągnie i spędze na oglądaniu całe noce ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam tego serialu ;/
    Ale przekonałas mnie do niego !!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Kocham Sherlocka, a główny aktor jest moim zdaniem mega pociągający :3 Pozdrawiam i zapraszam serdecznie

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Też tak mam, ta jesień mnie przygnębia, całe szczęście ostatnie trzy tygodnie mam luzy w szkole dzięki czemu mogę się trochę zregenerować psychicznie jak i fizycznie. Co do Sherlocka nie oglądałam w wersji serialowej, sięgnęłam po książkę. Jesień to dobra pora aby rozpocząć nowy serial :D
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie przepadam za serialami. Zdecydowanie wolę filmy.
    Odwdzięczam się za każdą obserwację - tylko napisz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam jesień ale ostatnio wszystko jest takie przytłaczające :( Fajny post, nie przejmuj się, motywuj i trzymaj ciepło ^^
    Pozdrawiam

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Write by Martha
Serdecznie zapraszam do komentowania 💘
Oddaję wszystkie komentarze, zaobserwuj jeśli Ci się podoba ➡

Popularne posty

Obserwatorzy