Recenzja - boy on replacement

14.10.2016

Gia to typ szkolnej gwiazdy, piękna, pewną siebie przewodniczącą samorządu, która chce wypaść jak najlepiej w gronie przyjaciółek. A teraz miała jeszcze fajnego, starszego od siebie chłopaka, którego wszyscy znajomi mieli wreszcie poznać na balu maturalnym.
Nie wie jednak, że wszystko pójdzie nie tak jak sobie zaplanowała. Chłopak zostawia ją przed samym wejściem na bal.
JAK MÓGŁ POSTAWIĆ JĄ W TAKIEJ SYTUACJI?
CO ONA MA ZROBIĆ, ŻEBY WYJŚĆ Z TWARZĄ?
Gdy  w jednym z samochodów stojących na parkingu Gia zauważa nieznajomego, prosi o udawanie swojego chłopaka. Przecież nikt nie dowie się, że to nie Bradley.
Co będzie dalej, czy znajomość z tajemniczym chłopakiem przerodzi się w coś poważniejszego?
Czy nie okaże się kłamczuchą, która ściemniała, że ma chłopaka...




 Przyznam szczerze, że spodziewałam się jakieś nudnej płytkiej opowieści, ale się myliłam,
 "Chłopak na zastępstwo" znacznie przerósł moje oczekiwania. Wydarzenia poznajemy dzięki przeżyciom głównej bohaterki. Opowiada o swoich "perfekcyjnych" relacjach z rodzicami, uczy dystansu do siebie, nie zawsze w życiu trzeba być perfekcyjnym. 

Książka opowiada o problemach współczesnej młodzieży, dodatkowo  jest nie tylko mądra ale też zabawna i ciekawa. Sytuacje, które przytrafiły się głównej bohaterce, mogą przydarzyć się każdemu z nas. Przygody bohaterów nie są wydumane tylko zupełnie realistyczne. 
Powieść czyta się naprawdę łatwo i przyjemnie.
"Chłopak na zastępstwo" to książka, którą z całego serca i czystym sumieniem mogę  polecić wszystkim molą czytelniczym. Myślę, że książka może otworzyć oczy wielu dziewczyną.
W zasadzie chciałabym mieć taką przyjaciółkę jak Gia, która dąży do stania się lepszą osobą.

MOJA OCENA TO:
Zapraszam na swoje social media:

W komentarzu możesz też zamieścić swoją opinie na temat nowego wyglądu bloga.
Dziękuje za przeczytanie tego posta, zapraszam do obserwacji ➡➡➡
                                                                  (tak to ten niebieski przycisk obserwuj)

⬇I do skomentowania jeśli post Ci się spodobał ⬇







Komentarze

  1. Ciekawa fabuła, młodzieżowa więc na pewno łatwo się ją czyta :) Z chęcią dowiedziałabym się więcej o losach bohaterki :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy wpis. Ostatni co prawda nie mam czasu na książki, ale w wolnej chwili może przeczytam - bo od dawna poszukiwałam książki w tym typie :)
    www.pannakuchcewicz.blogspot.com
    Klikniesz?
    http://www.sammydress.com/Wholesale-Waistcoat-c-181.html?lkid=350220
    http://www.zaful.com/pink-baseball-jacket-p_185499.html?lkid=18422

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i Tobie się spodoba 💛

      Usuń
  3. Oj chyba muszę poszukać tej książki w księgarni ;D
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Must have ! 😂 Na pewno wpadnę 💚

      Usuń
  4. Książka wydaje się być ciekawa, więc może i ja przeczytam :)
    Pozdrawiam
    http://gloryhaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna na jesienne wieczory! 🍁🍂

      Usuń
  5. Ja jakoś za książkami nie przepadam i jeżeli mam być szczera to pierwszy raz słyszę o tej książce, ale co dziwne to bardzo mnie zaciekawila! ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że skusisz się na nią 😚

      Usuń
  6. ciekawa propozycja na jesienny wieczór ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Musze przeczytać! :)

    Zapraszam-Mój blog
    <--- Odwdzięczam się za każdą obserwacje --->
    (Tylko nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga
    w komentarzu na moim blogu)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie zapraszam do obserwacji mojego bloga 💖➡

      Usuń
  8. Ja osobiscie nie lubie czytac ksiazke ale ta wydaje sie byc ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że ja również nie nawiedziłam czytać do jakiegoś czasu, a teraz stało się to moją pasją i z przyjemnością tak spędzam czas. Może kiedyś się przekonasz 😏📖

      Usuń
  9. o tej książce nie słyszałam, ale jeśli rzeczywiście jest tak ciekawa jak piszesz to może warto przeczytać ;)

    http://skcreateanddesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio dodałam ją do mojej listy do kupienia jak będę w polsce lub do zamówienia :D Świetna recenzja teraz na 100% ją przeczytam ;)
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się spodobała 💘

      Usuń
  11. Zaciekawiła mnie ta książka jak będę miała troszkę wolnego czasu to koniecznie musze ją przeczytać :)
    Pozdrawiam,Lu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie polecam, no i miłego czytania 💛

      Usuń
  12. Ciekawy pomysł na książkę , w sam raz pewni przekona do siebie każdego młodego czytelnika ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Już wyroslam z tej tematyki.. trochę żałuję ze kilka lat temu był taki mały wybór książek tego typu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielka szkoda, bo książka jest naprawdę warta przeczytania 👈

      Usuń
  14. Komentarz zacznę od tego, że wygląda bloga - uroczy. Bardzo pozytywny ;)
    A jeśli chodzi o wpis, książka faktycznie wydaje się ciekawa i cóż, w moim klimacie. Jestem pewna, że w wolnym czasie po nią sięgnę :)

    www.kawa-z-mlekiem-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje, starałam się, aby wyglądał jak najlepiej 💋

      Usuń
  15. młodzieżowy klimat. bardzo mnie zachęciłaś, szczególnie na deszczowe jesienne wieczory ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakochałam się w opisie tej książki i koniecznie muszę ją przeczytać. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nigdy wczesniej nie słyszałam o tej książce, ale dzieki temu postowi wiem po co siegnąć następnym razem w bibliotece :)) podoba mi się fabula i styl książki . www.julliexy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny wygląd bloga, czekam na dalsze posty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę 👏 Szkoda, że anonim

      Usuń
  19. Nie czytałam jej , nie znam ;) Ale może warto do niej zajrzeć ;)
    Obserwuje i zapraszam do siebie :http://kobiecomania.blogspot.com/
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam książki pierwszy raz słyszę, ale wydaje się być ciekawa :)
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie spotkałam się z tą książką, a jestem miłośniczką. :) Ciekawa recenzja, z chęcią ją przeczytam! POZDRAWIAM :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Oo książka całkiem w moim guście! Poszukam jej żeby przeczytać <3
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Widzę książka idealna dla nastolatek ;) Nie słyszałam jeszcze o niej

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie słyszałam o niej, ale wydaje się być ciekawa. Zachęciłaś mnie do przeczytania tej książki. :)
    Pozdrawiam
    http://katie-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie słyszałam o tej książce, być może się skuszę, jak będę chciała przeczytać coś lekkiego ;)

    Pozdrawiam,
    www.gronercik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeśli mówisz, że nie jest to płytka opowieść to może też bym się polubiła z tą książką, bo zdecydowanie wyrosłam już z typowych książek dla nastolatek ;)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapowiada się ciekawa! Ciekawy wpis :)
    Pozdrawiam ♥
    http://jowitamichalowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie miałam do czynienia z tym tytułem ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Już czuję, że spodobałaby mi się, zdecydowanie mój gust, już dopisałam sobie tytuł do mojej listy :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Książka wydaję się być mega ciekawa :D może sięgne po nią :*

    Zapraszam!
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  31. lisia zakładka mi się podoba

    skomentowane, licze na samo http://skucinskae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Okładka książki bardzo fajnie wygląda i ciekawy pomysł z tym telefonem na niej, podoba mi się :)
    Skoro polecasz książkę, to może będzie idealna na prezent dla mojej młodszej siostry, muszę rozważyć tę myśl :)
    Pozdrawiam, KINGA na Wieszaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Great review! I like your blog!
    Have a nice weekend!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  34. Chyba czytałem ale nie jestem pewien :/ Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  35. Książka wydaje sie ciekawa! Fajny wpis :)

    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Książka w moim guście!:)
    Chętnie przeczytam:*
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Generalnie nie przepadam za takimi książkami i jakoś nie potrafię się do nich przekonać. Cały czas mam wrażenie, że to będzie kolejne kiepskie romansidło. W sumie to opis tej książki tak nie wygląda i wydaje mi się na ciekawą.

    magdalens-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Chyba ją przeczytam, bo lubię takie ksiązki
    obserwuję (:
    Mój blog - kliknij! <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja jestem właśnie w trakcie i czytania i również mnie zaskoczyła!
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  40. Książka zapowiada się bardzo interesująco. Muszę ją przeczytać. Super post!

    OdpowiedzUsuń
  41. I love your blog!


    Would you like to follow each other? I've just followed you, hope to see you soon on my blog <3
    majalivinglife

    OdpowiedzUsuń
  42. Właśnie powiem Ci, że po przeczytaniu tego opisu, pomyślałam, że to właśnie taka płytka książka, ale piszesz, że tak nie jest, więc w sumie jestem bardzo ciekawa i chętnie sama bym po nią sięgnęła:)

    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  43. Mnie ta książka nie przypadła do gustu, ale ciekawie napisałaś recenzję :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Write by Martha
Serdecznie zapraszam do komentowania 💘
Oddaję wszystkie komentarze, zaobserwuj jeśli Ci się podoba ➡

Popularne posty

Obserwatorzy