Get ready with me



Niewiele jest (dobra dobra to dopiero pierwszy) i raczej niewiele będzie postów tego typu  na moim blogu.A przynajmniej na razie, powoli uczę się i "poznaję świat makijażu" - a przede wszystkim od razu uprzedzam nie jestem żadnym makijażowy guru. Jestem tu po to aby pokazać Wam "jak się malować" tylko jak ja to robię. Uprzedzam, aby nie było natrętnych pytań, nie maluję się do szkoły, mój makijaż ogranicza się do pudru oraz korektora. A tego posta przygotowałam dla dziewczyn, które szukają inspiracji. Bez zbędnych przedłużeń , przejdźmy do praktyki:

Wszystkie użyte kosmetyki 



Na sam początek porządne oczyszczenie twarzy do tego użyłam:
Bioderma do mycia twazy
Bioderma Sebium  



Puder Maybelline Affinitone 
Bell HYPOAllergenic puder i róż


Personalizowania paletka od Inglot
Tusz do rzęs ASTOR
Paletka cieni z Lovely nude make up kit






Mam nadzieję, że post Wam się spodobał, jest to ostatni post z serri Back To School jeśli jeszcze nie widziałeś pozostałych postów, serdecznie zapraszam 
↙↘

Zapraszam na swoje social media 

Dziękuje za przeczytanie tego posta, zapraszam do obserwacji ➡➡➡
                                                                  (tak to ten niebieski przycisk obserwuj)
⬇I do skomentowania jeśli post Ci się spodobał ⬇

Komentarze

  1. Ale masz piękne tło do robienia zdjęć ! Super makijaż, uwielbiam taki naturalny :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam tą paletkę cieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory są cudowne, ale mi strasznie się kruszą 😔

      Usuń
  3. Zapraszam do wzięcia udziału w ankiecie u góry 💘

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosty i zwykly makijaz, supeer :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny makijaż😁👍
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak na początki to świetnie Ci wyszło :) Buziaki!
    weronikastaron.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ponad cztery lata temu zaczę­łam szukać rodzi­ców, któ­rzy zostali por­wani do pie­kła. Zaczy­na­łam od czy­ta­nia pamięt­ników matki, w którym opi­sała pra­wie całe życie dzięki temu mogłam poznać jej zna­jo­mych czy wro­gów, któ­rych oczy­wi­ście odwiedzi­łam. Zaczy­na­łam nie­win­nie aż umar­łam i sta­łam się osa­czoną. Powoli dąży­łam do celu, gdy pew­nego dnia natra­fi­łam na mojego przy­szłego przy­ja­ciela - Hadesa. Byłam o krok o dosta­nie się do pie­kła z pomocą demona śmierci i cho­rego nieznanego mi demona.


    http://story-by-livia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Naturalny makijaż jest najlepszy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż jest bardzo delikatny i nie bardzo widoczny. Podoba mi się, jednak ja bym jeszcze dodała coś konkretnego. Jak np. bronzer i ciemne usta :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak na początek to ślicznie Ci wyszło! Taki naturalny makijaż jest najpiękniejszy :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :) UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  11. Super naturalny makijaz
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojejku ślicznie wyglądasz w tym makijażu nie jest za mocny, a to wielki plus.
    Chyba muszę kupić sobie te kosmetyki,

    OdpowiedzUsuń
  13. Pieknie ci w tym makijażu, jest taki minimalistyczny, idealny!
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz! Nie używałam nigdy żadnego z tych kosmetyków, jednak wszyscy, których znam je polecają.
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2016/09/review-rosegal.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post, a makijaż jak najbardziej naturalny. :) Podoba mi się. :)

    Zapraszam:
    paniantosiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny makijaż bardzo naturalny :) pozdraeiam zuzik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo naturalny makijaż, ja też się lekko maluje bo tylko rzęsy i korektor i lekko usta. :*
    http://laurenpachnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Delikatny makijaż jest najlepszy :)Również używam takiego pudru jak Ty :)

    Zapraszam :*
    Mój blog
    <--- Odwdzięczam się za każdą obserwacje --->
    (Tylko nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga
    w komentarzu na moim blogu)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta paletka cieni jest świetna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładnie ci w takim delikatnym makijażu :)
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej bardzo ciekawie pisany blog, widać, że robisz to z pasją. A post bardzo fajnie się czyta. Jeśli zamierzasz kiedyś przejść na profesjonalne blogowanie i potrzebował byś adres pod firmę to zapraszam do nas. Wirtualny adres katowice to miejsce gdzie możesz prowadzić własną działalność pod naszym adresem. Obczaj i jak się spodoba dołącz do nas:

    www.wirtualnebiuroklaster.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam tą samą paletkę ale strasznie się kruszy :( ale makijaż bardzo dziewczęcy i odpowiedni do wieku bardzo dobrze że nie malujesz się dużo :* pozdrawiam http://marylooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Write by Martha
Serdecznie zapraszam do komentowania 💘
Oddaję wszystkie komentarze, zaobserwuj jeśli Ci się podoba ➡

Popularne posty

Obserwatorzy