Autumn photo

Cześć! Co tam u Was? Dziś przychodzę do Was z jesienną stylizacją. 
Więc zasiądźcie wygodnie przed komputerem i miłego oglądania.
(Wszystkie ubrania użyte w tej stylizacji znajdziecie na samym dole posta)





















  /sweter-House/buty-CCC/szal-Reserved/kurtka-Mohito/



Przy okazji chciałabym Wam serdecznie podziękować za to, że jesteście ze mną.
I że jest Was już tak dużo, według mnie to niesamowity postęp i motywacja do dalszego działania.
Ale więcej w przyszłych postach!


Mam nadzieję, że post Wam się spodobał! MARTHA



Dziękuje za przeczytanie tego posta, zapraszam do obserwacji ➡➡➡
                                                                  (tak to ten niebieski przycisk obserwuj)
⬇I do skomentowania jeśli post Ci się spodobał ⬇


Komentarze

  1. Gratuluję 150 obs! :)
    Super stylizacja! Brakuje mi jednak opisu dlaczego zdecydowałas się właśnie na takie zestawienie! Zdjęcia genialne! :)
    Powodzenia w dalszym osiąganiu sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia i gratulacje 150 followersów! Oby ta liczba stale rosła ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie gratuluję statystyk. Bardzo ładna stylizacja. Bardzo podoba mi się sweterek :)
    http://okiem-nastolatki.blogspot.co.uk/2016/11/london.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju... śliczny wygląd bloga, a zdjęcia cudowne! stylizacja świetna :) zostaje na dłużej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja, kurtka jest mega!
    Fryzura też bardzo mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądają te zdjęcia! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW! Świetne zdjęcia kochana :) Ten szal robi wrażenie. Gratulujemy liczby obserwatorów ^^ Super, że zdjęcia są w kółkach, to dodaje im efektu :) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję 150 followersów! Bardzo fajnie zrobiony blog, bardzo podoba mi się pomysł na zdjęcia. :)
    http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Szalik cudo *,*
    Zdjecia bardzo ładne :D

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zostań stałym obserwatorem, będzie mi bardzo miło ;*
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Modelka ♥ Podoba mi się twoja kurteczka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Szal mi się tak bardzo podoba...jejku...fajne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję 150 obserwatorów! Świetny post, na pewno zostanę u Ciebie na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne zdjęcia.Gratuluję tylu obserwujących :)
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zdjęcia, typowo jesienne, bardzo lubię takie posty :D

    Obserwuję.

    www.mvrcelia.blogspot.com zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia :> Gratuluję pierwszych 150 obserwatorów i życzę dalszych sukcesów :>

    merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super stylizacja :)
    Gratuluję tylu obserwacji!

    ankuuls - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny pomysł na zdjęcia w kółkach. jesteś taka młoda, piękna a juz tyle obserwatorów, gratuluje :)
    http://noa-artpage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. wow! wpadłam przypadkiem na twojego bloga i jest świetny! strasznie mi się tu spodobało. bardzo ciekawie piszesz , wygląd bloga jest estetyczny. na pewno muszę wpadać tu częściej !
    pozdrawiam,
    youboost.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Boski masz ten szal,szczególnie podobają mi się te pompony :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się pomysł z okrągłymi zdjęciami. Ponadto, masz cudowny szal! Pozdrawiam i zapraszam do mnie --> http://melulka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Przeuroczo wyglądasz w tej stylizacja!
    http://aleksandragroszkowska.blogspot.com/2016/11/ragnbone-man-humanpoppy-lovers-yoins.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajnie wyglądają te zdjęcia tak zaokrąglone. Oryginalny pomysł co jest oczywiście na plus! Stylizacja również bardzo ładna :)

    Pozdrawiam,
    Kinga z thefashionandmyself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajna stylizacja :D
    https://nastoletniaaperspektywaa.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Na pierwszy rzut oka zwróciłam uwagę na ten szalik bardzo mi się spodobał :D Ciekawa stylizacja pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów, nam niedawno wybiła 100 obserwujących! Świetny pomysł z zaokrąglonymi zdjęciami, wygląda to uroczo :)

    Pozdrawiam
    dandiess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo spodobał mi się szary szal z pomponikami. Ah cudowny. I nie może przejść bez echa taka ilość obserwatorów- moje gratulacje, oby tak dalej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje :)
    Pierwsze zdjęcie mega urocze, reszta równie dziewczęca. Zazdroszczę długości włosów, ja nie potrafię ich zapuszczać.

    http://cukierkii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje! Aktualnie już nie mam takich długich, ale dlaczego? I jak teraz wyglądam, ujawnię Wam w przyszłych postach 💗

      Usuń
  28. Gratuluje 150 followers!! Też bym chciała tyle mieć :) Super szalik!! Właśnie takiego szuka, :* Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zdjęcia i stylizacja :)
    Gratuluję 150 obserwatorów!
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny szalik! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna stylizacja i bardzo artystyczny design postu, masz świetne pomysły, tylko tak dalej!
    Pozdrawiam,
    Aleksandra Drążek

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam takie szaraki! Są Zawsze eleganckie i ponadczasowe!
    Ps. Świetny wygląd strony :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne zdjęcia! <3
    I stylizacja taka jesienna, milusia :)
    Pozdrawiam cieplutko,
    Lina Nastya
    http://lina-nastya.blogspot.com/2016/11/recenzja-lovely-klips.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładne zdjęcia szkoda tylko, że okrągłe :)

    https://mental-giant.blogspot.com/2016/11/061116.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam zrobić coś oryginalnego, żeby nie było tak zwyczajnie w kwadraciki :)

      Usuń
  35. Fajnie, że zdjęcia są okrągłe, to Cię wyróżnia :D
    Gratuluję takiej liczby obserwatorów :D
    Zapraszam na mojego bloga thediize.blogspot.com (jeśli dodasz komentarz to będę wpadać częściej do Ciebie, bo tak mi łatwiej) :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratulacje 150 obserwacji, oby tak dalej :)
    www.MamaMagda.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratulacje 150 obserwatorów!
    Bardzo ładne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  38. świetne zdjęcia oraz gratuluję tylu obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam jesienne stylizacje a kurtka na zdjęciu musi być cieplutka :)
    Pozdrawiam ;3
    http://timeinthemountains.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna stylizacja, bardo podobają mi się zdjęcia i sposób w jaki je dodajesz :D
    http://www.viofashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluje :) Stylizacja mi się bardzo spodobała.
    sakuranokii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Super zdjęcia :)
    Gratuluję tej ilości obserwatorów, może za nie długo ja też taką będę miała ;)
    zapraszam serdecznie :http://moda-ponad-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluje 150 obserwatorów i śliczny szaliczek 😀

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetnie wyglądasz!♥ Ciekawy wpis :)
    Pozdrawiam
    http://jowitamichalowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Dawno nie było sesji! Super zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  46. Dawno nie było sesji! Super zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Write by Martha
Serdecznie zapraszam do komentowania 💘
Oddaję wszystkie komentarze, zaobserwuj jeśli Ci się podoba ➡

Popularne posty

Obserwatorzy