How do you do ✨


Hi!Długie przerwy są naprawdę najgorsze. Nie było mnie tu od piętnastu dni (jeśli dobrze policzyłam). Niestety, ale dopadło mnie małe przeziębienie, z którym dałam już sobie radę. 

Czas biegnie w mgnieniu oka, za dokładnie sześć dni zacznie się mój ulubiony okres w roku - czyli święta. Wolne, spotkania z rodziną, wszystkie świąteczne przygotowania, ubieranie choinki, wieczory sam na sam z książką i gorącą herbatą, czy oglądanie ulubionych seriali. Uwielbiam tą porę, choćby za te przyjemne chwile i niesamowity klimat świąt. Wy też tak kochacie święta?





Do makijażu "Renifer" potrzebowałam:


 Korektor 
WIBO 4w1


Puder
AFFINITONE 


Rimmel 
STAY MATTE

 INGLOT
spersonalizowana paletka



Rimmel
BABY LIPS ElectroPink Shock


WIBO
New extreme 34


Mam nadzieję, że post Wam się spodobał.
Dziękuje za przeczytanie tego posta, zapraszam do obserwacji ➡➡➡
                                                                  (tak to ten niebieski przycisk obserwuj)
⬇I do skomentowania jeśli post Ci się spodobał ⬇

Komentarze

  1. FAJNY POMYSŁ.
    Ja nie mogę doczekac się świąt,lecz mój portfel zaczyna juz plakać ;)
    Pozdrawiam,lu

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet fajnie wyszedł cię make-up.
    http://okay-ihaveabook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. uroczy makijaż :)
    kocham ten podkład

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ten makijaż! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny makijaż (sama mam ten 4w1 korektor z wibo), ja już czekam na święta z niecierpliwością! Zostały około 4 tygodnie :) Pozdrawiam :) http://alexandra-perzanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny makijaż!
    Ciekawy wpis pozdrawiam
    http://it-was-coolfern.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz mój ulubiony podkład z Rimmel ! :) Jestem na Twoim blogu pierwszy i na pewno nie ostatni raz :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie nie za bardzo za nim przepadam, no ale o gustach się nie dyskutuje ✨

      Usuń
  8. Też kocham święta, to najlepszy czas na odpoczynek i spotkania z rodziną. Podobają mi się twoje koczki, są urocze.
    Zapraszam do mnie Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. poleciłabym tylko, żeby zdjęcia były jaśniejsze, wtedy lepiej będzie widać :)
    a tak to makijaż jest przecudny, świetny post :)

    https://dressupwithpatt.blogspot.com/
    dodałam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć, pamiętasz o AKCJI POCZTÓWKA? <3
    SPRAWDŹ E-MAILA :*
    Xnevaeh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Write by Martha
Serdecznie zapraszam do komentowania 💘
Oddaję wszystkie komentarze, zaobserwuj jeśli Ci się podoba ➡

Popularne posty

Obserwatorzy