Four reasons why I love the Christmas!



Hej! 
Mam wrażenie, że nie było mnie tu wieki...Nareszcie udało mi się zebrać i napisać coś nowego. Miałam wiele pomysłów, ale brak czasu zadecydował o braku postów. Równie dobrze mogłabym dodać wpis typu "tumblr inspiration", "christmas inspiration" itp, ale niestety jestem przeciwna tego typu treścią. Uważam, że każdy ma dostęp do stron, gdzie te inspiracje się znajdują a posty tego typu są niestety, ale mało pomysłowe. 
Po za tym nie chciałabym, aby mój blog był niepotrzebnie zaśmiecony tego typu treściami. 
Piszę bloga bo lubię, bo to kocham, nie z przymusu...
Oczywiście, nie chce nikogo hejtować, ale takie jest moje zdanie.

 A teraz skończmy już te przeprosiny i marudzenia. Czas świąt zbliża się nieubłaganie... 
Więc przygotowałam dla Was 4 powody, dlaczego uwielbiam Boże Narodzenie! Do dzieła:


 Kto nigdy nie nucił "Merry Christmas everyone" albo nie pomyślał o ukochanej osobie podczas śpiewania "All I want for Christmas". Świąteczne piosenki zdecydowanie leżą na szczycie moich guru muzycznych. 

<iframe width="30" height="75" src="https://www.youtube.com/embed/yXQViqx6GMY" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>


Co prawda moja rodzina nigdy nie stosuje się do zasady dwunastu potraw, ale święta kojarzą mi się z makówkami, gołąbkami z sosem grzybowym, a chyba najbardziej wyczekiwany co roku barszcz z uszkami. Do tego domowe pierniczki z dużą ilością lukru. Założę się, że nie tylko ja kocham święta za potrawy!



 Boże Narodzenie większość nas spędza z bliskimi, pogaduchy, plotki, bo każdy z nas jest zabiegany, przez co na nic nie mamy czasu. Przynajmniej tego jednego wieczór cała rodzina może się spotkać, podzielić opłatkiem i spędzić chociaż kilka chwil razem przy jednym stole.

Nie, nie spokojnie nie chodzi mi tu o rzeczy materialne, które mają spełniać nasze zapotrzebowania na nowego ajfona itp. Bardziej prezenty jako gesty, które powinny być skromne,coś co  będę mogła wspominać do końca życia, coś bardzo znaczącego.

A Wy? Co najbardziej lubicie w świętach?  Macie jakieś ulubione potrawy? Piszcie w komentarzach!

Komentarze

  1. Widzę, że mamy podobne upodobania jeśli chodzi o Święta :)

    Mój blog - KLIK
    Mój kanał - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam świąteczną atmosferę <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. jedzenie świąteczne. <3 pierogi i bigosik, którego już cały wielki gar się gotuje. ;) tak, też zdecydowanie lubię świąteczne jedzenie. ;))
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cały klimat jest cudowny, a ja że lubię jeść to nie ukrywam, że czekam na jedzenie najbardziej pierogi, krokiety i jakieś dobre ciasta :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie jest bardzo podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja równiez za to wszystko kocham święta, a jedzenie to mm! :D
    Lovett Lov B.L.O.G

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się święta kojarzą tez z pierogami, haha :)

    OdpowiedzUsuń
  8. też najbardziej czekam na barszcz z uszkami<3 uwielbiam święta!
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej napisałam wiadomość na twój e-mail i mam nadzieję, że jest jeszcze aktualny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe święta post!

    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    ⤜ Mój blog "Demilla" ⤛

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak barszczyk z uszkami to zdecydowanie potrawa kojarząca mi się ze Świętami i w sumie moja ulubiona :)

    http://agnesssja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Tyle przeżywania nad Świętami, a już po wszystkim,teraz wszyscy nie mogą doczekać się dnia jutrzejszego ;)
    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Moją ulubiona potrawa to zdecydowanie barszcz <3
    Zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już tęsknie za świętami!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham święta bożego narodzenia bo ten czas mogę spędzić z rodziną. Wybrałaś przecudowną piosenke. Szczerze mówiąc moja ulubiona potrawa jest Karp smażony robiony przez mojego dziadka ☺

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Write by Martha
Serdecznie zapraszam do komentowania 💘
Oddaję wszystkie komentarze, zaobserwuj jeśli Ci się podoba ➡

Popularne posty

Obserwatorzy