Special post: First birthday 馃帀


Dzisiaj mija r贸wny rok od podj臋cia mojej jednej z lepszej decyzji - za艂o偶enie bloga. Dlaczego jedna z lepszych? Poniewa偶 ta decyzja wywr贸ci艂a wszystko do g贸ry nogami. Zmieni艂a m贸j spos贸b my艣lenia i postrzegania wielu spraw.Dzi臋ki niej zdoby艂am nowe umiej臋tno艣ci, pewno艣膰 siebie i WAS!


 Zacznijmy od pocz膮tku:
O blogosferze wiedzia艂am od dawna, niekiedy wchodzi艂am na swoje ulubione blogi. Jednak zawsze twierdzi艂am, 偶e jest to dla mnie nieosi膮galne i nierealne.



 Zdanie zmieni艂am dok艂adnie 365 dni temu, 30 grudnia sta艂o si臋 za艂o偶y艂am sw贸j pierwszy internetowy pami臋tnik na blogosferze. 
Wiadomo, nie zawsze by艂o kolorowo, cz臋sto publikowa艂am posty, po czym od razu je usuwa艂am. Nie mog艂am si臋 prze艂ama膰 i pozwoli膰 aby inni czytali moje my艣li - jakbym zdj臋艂a k艂贸dk臋 z pami臋tnika. Szczerze powiedziawszy nadal mam problem z pisaniem tego co tak naprawd臋 le偶y mi na sercu. Wydaj臋 mi si臋, 偶e po roku po woli prze艂amuj臋 t膮 k艂贸dk臋 i pozwalam Wam pozna膰 siebie. Jednak my艣l臋, 偶e ten w艂a艣nie post to pierwszy krok w dobr膮 stron臋. Jestem Marta,a Wy?




Mam nadziej臋, 偶e ten rok to dopiero pocz膮tek  mojej wspania艂ej blogerskiej kariery!




Komentarze

  1. 呕yczymy Ci dalszych sukces贸w w blogowaniu, szcz臋艣cia, rado艣ci i satysfakcji z tego co robisz :) Super zdj臋cia, pycha! :D Buziaki ;*

    OdpowiedzUsu艅
  2. Te偶 niedawno obchodzi艂am rocznic臋 :) Powodzenia ;) zapraszam do siebie www.tworzacnaszswiat.pl

    OdpowiedzUsu艅
  3. Rok bloga to na prawd臋 bardzo fajna sprawa sama w tym roku go obchodzi艂am,
    偶ycz臋 Ci dalszych sukces贸w w blogowaniu mn贸stwa obserwator贸w oraz komentator贸w. 艢liczne zdjecia :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Najlepsze 偶yczenia jakie dosta艂am, naprawd臋 bardzo bardzo dzi臋kuje 馃挆馃挆馃挆

      Usu艅
  4. Gratuluj臋 roku i wytrwa艂o艣ci ;) 呕ycz臋 dalszych sukces贸w i jeszcze wi臋cej motywacji ;) Mam nadziej臋, 偶e kiedy艣 ca艂kiem si臋 prze艂amiesz i k艂贸dka z pami臋tnika zniknie, a Ty b臋dziesz si臋 z nami dzieli艂a wszystkimi przemy艣leniami, 偶alami i szcz臋艣ciem ;)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. R贸wnie偶 mam tak膮 nadziej臋! Bardzo dzi臋kuje za wszystko 馃挆

      Usu艅
  5. Gratuluj臋 i 偶ycz臋 dalszych sukces贸w;)

    OdpowiedzUsu艅
  6. Gratuluj臋! I 偶ycz臋 wielu sukces贸w :)
    Zdj臋cia super! Jest w nich to co艣 :) I 艣wietny pomys艂 na nie mia艂a艣!

    Pozdrawiam serdecznie z bloga http://panidosiaczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzi臋ki ✨
      Ka偶dy post, staram si臋 robi膰 101% ⭐

      Usu艅
  7. Gratulacje :) Wida膰, 偶e piszesz z mi艂o艣ci i pasji. Obserwuj臋:) /Sohee

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Blog to jedna z najwa偶niejszych rzeczy w moim 偶yciu 馃尭

      Usu艅
  8. 艁a艂 rok to jest ju偶 nawet sporo czasu. 呕ycz臋 dalszych sukces贸w, w blogowaniu. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dosy膰 sporo, mam nadziej臋, 偶e b臋dzie tak dalej馃尭

      Usu艅
  9. Oby tak dalej!!
    Gratulacje wielkie!
    Swietne jpg :*

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Oh bardzo ale to bardzo dzi臋kuje 馃尰

      Usu艅
  10. Super zdj臋cia, gratuluj臋! 呕ycz臋 Ci wytrwa艂o艣ci i sukces贸w, a tak偶e szalonego sylwestra i szczesliwego nowego 2017!!! :D
    pozdrawiam, liisiialy.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. R贸wnie偶 偶ycz臋 Ci wiele dobrego w nowym roku! 馃尯
      Bardzo dzi臋kuje

      Usu艅
  11. Super, gratulacje! 呕ycz臋 ci dalszych sukces贸w w blogowaniu :) Buziak :*

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam Ci臋 serdecznie kochana 馃挊

      Usu艅
  12. powodzenia! 偶ycz臋 Ci coraz wi臋kszych sukces贸w ;) !

    OdpowiedzUsu艅
  13. Gratuluj臋 tego roku i 偶ycz臋 Ci 偶eby by艂o ich o wiele wi臋cej!

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuje 馃挆 Szcz臋艣liwego nowego roku

      Usu艅
  14. A ja Julka, mi艂o mi :D hahah. Gratuluj臋 pierwszego roku, 偶ycz臋 jak najwi臋cej udanych lat w polskiej blogsferze. Mam nadziej臋, 偶e prze艂amiesz sie na maxa i b臋dziesz pisa膰 wszystko co chcesz. :D

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuje za dok艂adne przeczytanie posta 馃挐 Kochana dzi臋kuje Ci bardzo!

      Usu艅
  15. Jestem Lisia! :)
    Gratuluj臋 i 偶ycz臋 Ci duuuuu偶o sukces贸w w blogowaniu Kochana!

    Pozdrawiam cieplutko! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Marta, mi艂o mi.Bardzo dzi臋kuj臋 ❤

      Usu艅
    2. A ja Marta, bardzo mi mi艂o 馃槉

      Usu艅
  16. Szcz臋艣liwego Nowego Roku i szampa艅skiej zabawy!! :*

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  17. Wszystkiego najlepszego,zycz臋 Ci wiecej sukces贸w i czytelnikow.

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  18. aaaaa gratuluje!!!! Ja mia艂am w tym roku rok bloga, cudowne uczucie, za 5 miesi臋cy b臋dzie blog mia艂 2 lata, niewiarygodne :) 呕ycz臋 ci, by nadal sprawia艂o ci to rado艣膰 i by艂o twoj膮 pasj膮, by艣 dodawa艂a posty oraz by czytelnik贸w przybywa艂o; )

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dzi臋kuj臋, Tobie r贸wnie偶 偶ycz臋 wytrwa艂o艣ci 馃挒

      Usu艅
  19. Mi ju偶 idzie 3 rok blogowania, a Tobie 偶ycz臋 samych sukces贸w!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  20. Powodzenia w dalszym blogowaniu :) U mnie pi臋kny rok min膮艂 1 grudnia 2016 roku.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsu艅
  21. Gratuluj臋 wytrwa艂o艣ci i 偶ycz臋 Ci dalszych sukces贸w i rozwoju bloga :)
    艢licznie wygl膮dasz!
    Szcz臋艣liwego Nowego Roku!
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZ臉CO.PL

    OdpowiedzUsu艅
  22. Wi臋cej pewno艣ci siebie kochana!
    Pozdrawiam i 偶ycz臋 szcz臋艣liwego Nowego Roku.

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  23. Gratulacje z okazji roku w blogosferze :) Mam nadziej臋 偶e u mnie te偶 si臋 tak rozwinie jak u ciebie http://moose-cosmetics.blogspot.com/2017/01/paletki-od-sleek-czy-warto-kupic.html

    OdpowiedzUsu艅
  24. Teraz tylko 偶yczy膰 Ci dalszych sukces贸w i rozwoju. Jeszcze du偶o osi膮gniesz :)


    M脫J BLOG

    OdpowiedzUsu艅
  25. Gratulacje i 偶ycz臋 dalszych sukces贸w ! :)

    OdpowiedzUsu艅
  26. Gratulacje ;) wszystkiego dobrego.

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  27. Gratuluje odwagi, bo niew膮tpliwym faktem jest 偶e jest nieod艂膮cznym elementem dobrego blogera :) I 偶ycz臋 dalszych sukces贸w :)
    Pozdrawiam, tojamichal.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  28. Jak ten czas szybko leci!
    Sto lat bloga 偶ycz臋 :)

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Write by Martha
Serdecznie zapraszam do komentowania 馃挊
Oddaj臋 wszystkie komentarze, zaobserwuj je艣li Ci si臋 podoba ➡

Popularne posty

Obserwatorzy