Special post with eplakaty.pl 💌📫

by - lutego 21, 2017



Witam  w 2017 Roku! trochę późno, ale zawsze coś. Dzisiaj mam dla was propozycje jak w szybki i przede wszystkim ładny sposób udekorować pustą ścianę.
A więc do dzieła! 

Do całej "Metamorfozy" ściany użyłam trzech cudownych plakatów, w zupełnie różnych rozmiarach. 





Specjalnie wybrałam takie motywy, aby przede wszystkim każdego dnia zmotywować się  działania przez cytaty umieszczone na tych plakatach.





Następnie przyklejam je do pustej ściany i Voilà!




Bardzo dziękuje firmie eplakaty.pl za możliwość współpracy. Marka oferuje przeróżną ofertę plakatów zaczynając od sportu, kończąc po obrazy 3D. Na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. Wysyłka z tego strony jest  bardzo szybka, paczka przyszła do mnie w  zaledwie dwa dni. Była bardzo dokładnie zapakowana w tekturowe pudełko, dzięki czemu wszystko jest w idealnym stanie.
Podsumowując jestem bardzo zadowolona z zamówienia z tej strony!
Jak podobają Wam się te plakaty? Macie jakiegoś ulubieńca?

Do zobaczenia w następnym (naprawdę fajnym) poście!
Już za Dwa tygodnie! 
Buziaki, Marta

You May Also Like

53 komentarze

  1. Ładne propozycje plakatów. Lubię takie plakaty i sama mam taki na ścianie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudowne są te plakaty ! Chciałabym takie w moim pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ✨Serdecznie zapraszam na ich stronkę, świetnej jakości asortyment!

      Usuń
  3. O ten plakat z ananasem bardzo nam się podoba! <3 Super pomysły. Czekamy na więcej takich postów. Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie plakaty, są inspirujące :) Ten z ananasem najlepszy!
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne plakaty! Chętnie ozdobiłabym takimi moją ścianę :)
    ______________________________________________________
    http://amaikonekobeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW! Każdy z plakatów jest świetny! ^.^ Uwielbiamy takie akcesoria do ozdoby pokoju! Ten z ananasem najbardziej przypadł nam do gustu ;* Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Drugi jest genialny!

    http://strong-power.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy z plakatów spodobał mi się najbardziej :) Świetna opcja na dekorację wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sam muszę udekorować swój pokój ponieważ jest już szary i nudny. Dobry pomysł.
    Obserwuje tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ✨Zapraszam, duża ilość plakatów, myślę że znajdzie się coś dla Ciebie!

      Usuń
  10. Uwielbiam plakaty daj koniecznie zdjęcie całej ściany! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne plakaty:) szczególnie ten drugi:) obserwuję:) i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne są te plakaty! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne są te wszystkie plakaty, lubie ten sklep.

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne plakaty!
    Zapraszam: https://allforgirls-1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie na ścianie wiszą puzzle- też bardzo fajny pomysł ;) Sklep ma bardzo fajną ofertę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ✨Ojej, to musi wyglądać nieziemsko!

      Usuń
  16. Ładne plakaty ;) Bardzo fajny pomysł!

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczerze mówiąc to bardzo podobają mi się te plakaty i na prawdę bardzo zazdrosze Cie tej współpracy. Mogłabym dobrać jakieś do wystroju mojego pokoju

    OdpowiedzUsuń
  18. Super są te plakaty! Może sobie jeden zamówię hah :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ✨Kochani! Głosujcie, który z plakatów zdecydowanie wygrywa✨
    Raining ma jeden głos
    Be the best version of You 3 głosy🏆🎌
    Pineapple 3 głosy🏆🎌

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi najbardziej spodobał się ananas, chociaż wszystkie są cudowne. Uwielbiam plakaty. Ja sama sobie projektuję ze swoimi ulubionymi cytatami idoli, albo związane z moimi zainteresowaniami i później drukuję bardzo tanim kosztem i gotowe :))

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 💓 Naprawdę świetny pomysł z plakatami diy :) Z chęcią zobaczyłabym taki post u Ciebie, buziaki

      Usuń
  21. Świetny post z dobrymi zdjęciami! Bardzo trudno z takimi w blogosferze :)
    Powodzenia w blogowaniu! ♥
    http://wiktoria-adas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 💓Bardzo dziękuje. Zdecydowanie zgadzam się z Tobą, w blogowaniu ważna jest jakość zdjęć.

      Usuń
  22. Świetne tapety! :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne! poszukuje podobnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 💓W takim razie już wiesz gdzie szukać!

      Usuń
  24. super plakaty :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Plakaty wyglądają bardzo fajnie, najbardziej podoba mi się ten pierwszy :)
    Obserwuję od dawna ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładne propozycje plakatów :)
    Pozdrawiam
    http://cottonon.pl/index.php?p=1_1&nid=42

    OdpowiedzUsuń
  27. Super pomysł i świetne plakaty :D!
    Pozdrawiam :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Naprawdę urocze te plakaty, jednak osobiście wolę pustkę na ścianie. A jeżeli już coś wieszam, to zdjęcia, lub własne prace. Ale mimo wszystko te zwracają na siebie uwagę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja teraz mam remont pokoju takze takie posty sa dla mnie rewelka! :)
    Swietny pomysl i ogolnie latwo to zrobic ❤
    Pozdrawiam DARRISKA

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne pomysły, akurat za tydzień będe robiła remont w swoim pokoju więc na pewno w moim przypadku różne dekoracje, plakaty będą bardzo przydatne. Bardzo ładny blog !

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny pomysł z tymi eplakatami :) Jak będę zmieniać wystrój pokoju to może się na jakiś skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Zakochalam sie w tych plakatach, moze poszukam czegos podobnego w swojej okolicy i przystroje nimi sciany w moim pokoju; genialny pomysl na wystroj :)

    http://nastolatka-za-granica.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  33. ja kiedys zamowilam napis na sciane z aliexpress. jakie bylo moje zdziwienie kiedy sie okazalo,ze musze wszystko wycinać. nie na moje nerwy i wywalilam do smietnika -.-

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten z ananasem bardzo mi się podoba ;)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne są te plakaty <3 Ostatnio sama zakupiłam sobie taki (może nie plakat), ale obrazek z inspiracją w Pepco :) Pozdrawiam cieplutko, charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Niby taka prosta rzecz, a naprawdę zmienia wygląd całego pomieszczenia. Bardzo ładne plakaty.

    Pozdrawiam,
    Life By Teen, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajny pomysł i super plakaty :)!
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Write by Martha
Serdecznie zapraszam do komentowania 💘
Oddaję wszystkie komentarze, zaobserwuj jeśli Ci się podoba ➡